Themen dieses Kurses
- Allgemeines
Allgemeines
- Змістовий модуль 1. Система маркетингових комунікацій в ЗЕД
Змістовий модуль 1. Система маркетингових комунікацій в ЗЕД
- Змістовий модуль 2. Реклама як складова комплексу маркетингових комунікацій в ЗЕД
Змістовий модуль 2. Реклама як складова комплексу маркетингових комунікацій в ЗЕД
- Змістовий модуль 3. Медіапланування
Змістовий модуль 3. Медіапланування
- Змістовий модуль 4. Організація роботи з громадськістю
Змістовий модуль 4. Організація роботи з громадськістю
- Змістовий модуль 5. Заходи стимулювання збуту в ЗЕД підприємства. Брендінг
Змістовий модуль 5. Заходи стимулювання збуту в ЗЕД підприємства. Брендінг
Використовуючи матричні методи, визначити стратегії розвитку брендів ТНК Carlsberg
- Змістовий модуль 6. Роль виставкової діяльності в ЗЕД підприємства
Змістовий модуль 6. Роль виставкової діяльності в ЗЕД підприємства
- Змістовий модуль 7. Технології мерчендайзингу
Змістовий модуль 7. Технології мерчендайзингу
- Змістовий модуль 8. Заходи прямого маркетингу в ЗЕД підприємства
Змістовий модуль 8. Заходи прямого маркетингу в ЗЕД підприємства
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль