Allgemeines
Мета курсу: дати уявлення про специфіку бюджетування та маркетингу в системі публічного управління.
У результаті вивчення курсу студент повинен
Знати:
1. Історію зародження і розвитку маркетингу.
2. Сутність, структуру, функції та основні види публічного маркетингу.
3. Напрямки організації маркетингу та бюджетування.
4. Специфіку функціонування ринку та його складових елементів.
5. Практику використання маркетингових технологій в державному управлінні.
8. Основні напрямки бюджетування.
9. Можливості практичного застосування отриманих знань.
Вміти:
1. Використовувати отримані знання на практиці.
2. Застосовувати набуті знання для аналізу ринку некомерційних послуг та його основних складових елементів.
3. Виявляти сильні і слабкі позиції соціального маркетингу.
4. Орієнтуватися в прийомах, методах і засобах формування бюджету та створення маркетингових кампаній у публічному управлінні.