Структура за темами

  • Загальне

    Маркетинг у пу


    Маркетинг

    Мета курсу: дати уявлення про специфіку бюджетування та маркетингу в системі публічного управління. 

    У результаті вивчення курсу студент повинен 

    Знати: 

    1. Історію зародження і розвитку маркетингу. 

    2. Сутність, структуру, функції та основні види публічного маркетингу. 

    3. Напрямки організації маркетингу та бюджетування. 

    4. Специфіку функціонування ринку та його складових елементів. 

    5. Практику використання маркетингових технологій в державному управлінні. 

    8. Основні напрямки бюджетування. 

    9. Можливості практичного застосування отриманих знань. 

    Вміти: 

    1. Використовувати отримані знання на практиці. 

    2. Застосовувати набуті знання для аналізу ринку некомерційних послуг та його основних складових елементів. 

    3. Виявляти сильні і слабкі позиції соціального маркетингу. 

    4. Орієнтуватися в прийомах, методах і засобах формування бюджету та створення маркетингових кампаній у публічному управлінні.

  • Змістовий модуль 2


  • Змістовий модуль 3

    • Змістовий модуль 4

      • Індивідуальне завдання

        • Підсумковий контроль