Опис курсу
МЕТА Вивчення навчальної дисципліни передбачає досягнення такого кваліфікаційного рівня підготовки студента, за якого він повинен: знати що таке соціальна мережа, які є соціальні мережі, які функції вони виконують, що таке контент-маркетинг, що означає управляти контентом; переваги роботи в соціальній мережі, мета контенту; інтереси бізнесу і можливості його розвитку в соціальних мережах за допомогою контенту; основні соціальні мережі, в яких можна ефективно побудувати бізнес; способи просування в соціальних мережах; критичні помилки контенту, яких можна припуститись при просуванні в соціальних мережах; генерація логотипів, креативів, формули продажного копірайтингу; уміти володіти інструментами соціальних мереж; створювати стратегії просування в соціальних мережах;визначати головні завдання просування бренду; вибирати майданчики в соціальних мережах для просування бізнесу, на яких сконцентровані потенційні клієнти; дизайнт контенту, формувати креативи для просування бізнесу та візуал; визначати особливості поведінки цільової аудиторії; організовувати ефективні рекламні кампанії в соціальних мережах; писати продажні пости для контенту; обробляти статистику Instagram-сторінки.
Метою дисципліни є опанування студентами маркетингу соціальних мереж з метою використання у своїй майбутній професійній діяльності. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
- цифровізація бізнесу у соціальні мережі, формування контенту;
- вивчення особливостей створення візуалу та креативів;
- розуміння параметрів, що чинять вплив на просування бренду соціальних мережах;
- вивчення особливостей поведінки користувачів соціальних медіа;
- вивчення сучасних методів просування у соц.мережах, таргетована реклама.
Об'єктом навчальної дисципліни є система комунікацій та соціальні мережі.
Предметом навчальної дисципліни є управління комунікаціями у соціальних мережах. У свою чергу, знання з даної дисципліни забезпечують успішне виконання проміжних змістовних модулів, підсумкового контролю та кваліфікаційної роботи.
У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час лекційних та практичних занять.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати: основи маркетингу, особливості оформлення контенту, особливості соціальних медіа; понятійний та категорійний апарат щодо маркетингових комунікацій та маркетингу соціальних мереж; основні принципи та відмінності маркетингової інформації; особливості просування бренду, продукту у соціальних мережах;
вміти: визначити цільову аудиторію, завдання та комунікативну стратегію у соціальних мережах; розробляти комплекс маркетингових заходів; розробити програму просування для певного бренду, компанії у соціальних мережах; формувати вектори контенту для наповнення сторінок соціальних мережах; провести аудит соціальних мереж; будувати воронку продажів, аналізувати методи просування та визначити їх переваги і недоліки.