Perfilado de sección
-
Викладач: Новосад Наталія Василівна к.б.н., доцент кафедри фізіології, імунології і біохімії з курсом ЦО та медицини
Email: novosadnata@gmail.com
Спілкування в Zoom (основний зв'язок)
https://us04web.zoom.us/j/3412794679?pwd=Iw6VZYnqcs8kYAGgqiHYmWgudiSoHp.1
Ідентифікатор конференції : 3412794679
Код доступу: 2f9BeJСпілкування у Google Meet: https://meet.google.com/kis-ghoi-vpr (резервний зв'язок)

БІОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ НЕ ТІЛЬКИ ДОЗВОЛЯЄ ВСТАНОВИТИ ФАКТИ, АЛЕ Й СЛУЖИТЬ АКТИВНИМ ЗАСОБОМ ФОРМУВАННЯ БАГАТЬОХ БІОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ
-
Технологія проблемного навчання, що використовується при викладанні навчальної дисципліни «Техніка біологічного експерименту»
-
Зміст і кількість знань, умінь і навичок, призначених до обов'язкового засвоєння, розподіл їх за темами, розділами і періодів навчання
-
Система накопичення балів
-
Шевченко Т.М., Полушкін П.М. Електронний посібник до вивчення курсу «Основи загальної клінічної лабораторної діагностики»
-
Новосад Н.В. Лабораторні тварини і техніка біологічного експерименту
-
Морфологія клітин крові лабораторних тварин і людини: Атлас / В. М. Запорожан, В. К. Напханюк, Н. О. Горянова та ін.
-
Сибіль М.Г. Клінічна біохімія: навчальний посібник
-
Юзик Г.Ю. Техніка лабораторних робіт
-
Яцков М.В., Горницька С.С., Боярчук Є.М., Нестерчук Н.В. Техніка лабораторних робіт.
-
Паянок Т. М. , Задорожня Т. М. Статистичнийаналіз даних : навчальний посібник. Ірпінь : Університет державної фіскальної служби України, 2020. 312 с.
-
Кучеренко М.Е., Бабенюк Ю.Д., Войціцький В.М. Сучасні методи біохімічних досліджень: учбовий посібник
-
Методика організації і проведення біологічного експерименту : Курс лекцій / укладачі Бусленко Л. В., Іванців В. В.
-
Методика організації і проведення біологічного експерименту : Курс лекцій / укладачі Бусленко Л. В., Іванців В. В.
-
-
Основи техніки лабораторних робіт
-
-
Біохімічний склад крові
-
Генетика людини. Методи вивчення спадковості людини
-
Посуд та обладнання у лабораторії
-
Склад крові
-
Гематологічні показники крові
-
Біохімія крові (1)
-
Біохімія крові (2)
-
- З'ясувати термін зберігання тимчасових та постійних мікропрепаратів. Фактори, що впливають на термін зберігання.
- Які існують фарбники для прокаріотичних та еукаріотичних клітин?
-
1. На препараті мазка крові людини видно, що клітини не містять ядер. Назвіть ці клітини, їх функція?
2. На препараті мазок крові людини. Видно: велика кругла клітина, цитоплазма забарвлена слабко базофільно, не містить специфічної зернистості, ядро світле, бобовидної форми. Назвіть цю клітину.
3. На препараті мазок крові людини. Видно: клітина з базофільною зернистістю, крізь яке проглядається слабко сегментоване ядро. Назвіть цю клітину.
4. У хворого взята кров для аналізу. Дані 1-го аналізу показують абсолютний вміст еритроцитів, лейкоцитів, тромбоцитів в 1 мм. Дані 2-го аналізу - відсоткове співвідношення лейкоцитів крові. Як називають 1 і 2 формули?
5. У дитини глистяні інвазії. Які зміни в лейкоцитарній формулі слід очікувати?
6. В лейкоцитарній формулі хворого 45% нейтрофілів. Як називається цей стан?
-
- Дати відповідь: чому у дітей кількість деяких біохімічних показників крові відрізняється від таких у дорослих. Навести приклади таких відмінностей у порівнянні.
- Навести приклади інших методів розділення речовин. Пояснити сутність цих методів.
-
Дати характеристику хромосомним патологіям, наданих на малюнках завдання № 3 (каріотип, прояви синдрому):
- Синдром Шерешевського-Тернера
- Синдром Патау
- Синдром Кляйнфельтера
- Синдром Едвардса
- Синдром Дауна
- Синдром Тернера
- Триплоідія
- Тетраплоідія
-
Шановні студенти, білет обирається за номером у журналі групи. Білети в середені даної позиції. Виконану роботу прошу приєднати в даний вид діяльності
-
-
-
Статистичний аналіз даних
-
Основи наукового дослідження. Експеримент, як головний прийом дослідження
-
Курсова робота, як наукова робота
-
1. Провести обчислення середньої арифметичної, дисперсії, моди та медіани за даними таблиці для АСТ, глюкози, білірубіну та тимолової проби у здорових осіб (група 1) та хворих на гепатит С (група 2).
2. Визначити достовірності відмінностей показників для АСТ, глюкози, білірубіну та тимолової проби у здорових осіб та хворих на гепатит С.
-
За обраною патологією:
1) Вірусний гепатит В
2) Вірусний гепатит С
3) Інфаркт міокарду
4) Ревматоїдний артрит
5) Стенокардія
6) Апендицит
7) Гострий панкреатит
8) Хронічний панкреатит
9) Гіпертонія
10) Язва шлунку
11) Нефрит
12) Харчові отруєння (сальмонельоз/кишкова паличка тощо)
13) Туберкульоз
14) Відкрита черепно-мозкова травма
15) Закрита черепно-мозкова травма
16) Цукровий діабет ІІ типу
знайти статтю/тези і визначити структурні елементи.
-
Здобувач продовжує виконання завдання, отримане на лабораторній роботі, а саме: ознайомившись з матеріалом щодо структури курсової роботи написати її складові за наведеним прикладом. Для написання обрати одну з наданих патологій.
-
Статистичний аналіз даних. Описова статистика
-
Методи вторинної статистичної обробки результатів
-
Основи наукового дослідження. Експеримент, як головний прийом дослідження
-
Курсова робота, як наукова робота
-
Правила написання курсової роботи
-
-
-
Студентом обирається тема індивідуального завдання за списком студентів у журналі академічної групи
-
-
терміни, визначення та поняття
-
пояснення термінів, визначень та понять
-
-
Завдання поточного контролю на 2024-2025 н.р.
1. Пройти тести 1 та 2 модуля (всього 14 тестових завдань)
2. Виконати завдання 7 лабораторних та самостійних робіт і приєднати їх до Moodle
Для підсумкового контролю потрібно виконати індивідуальне дослідницьке завдання та пройти тестування (див. вище)