Généralités
Мета: засвоєння теоретичних, методологічних та правових основ регулювання надання адміністративних послуг.
Основні поняття: послуга, адміністративна послуга, публічна влада, адміністративний орган, державні органи, місцеві органи, виконавча влада, центр надання адміністративних послуг.
Мета: визначити основні концептуальні засади нового публічного менеджменту та напрями його реалізації в публічному секторі на засадах менеджменту.
Основні поняття: новий публічний менеджмент, керівництво, управління, адміністрування, бенчмаркінг, аутсорсинг, електронний уряд, маркетинг, транспарентність, «магазин послуг», система управління контрактами, система агентств, пілотні проекти, контролінг, єдиний офіс, ваучери.Мета: визначити та пояснити основні інструменти нового публічного менеджменту у сфері адміністративних послуг на засадах менеджменту.
Основні поняття:бенчмаркінг, аутсорсинг, транспарентність, «магазин послуг», система агентств, пілотні проекти, контролінг, ваучери, суспільні послуги, публічні послуги, місцеве самоврядуванняМета: дати характеристику сучасним інструментам організації надання адміністративних послуг на основі впровадження інформаційно-комунікаційних технологій.
Основні поняття:електронний уряд, єдиний офіс, портал, електронні послуги, єдине вікно, прозорість, громадський контроль, уряд громадянам, уряд бізнесу, уряд урядовіМета: проаналізувати закордонну й українську практику організації надання адміністративних послуг.
Основні поняття:центр адміністративних послуг, «Прозорий офіс», «one-stop-shop», універсам послуг, субсидіарність, електронне врядування, відділ обслуговування мешканців, служба публічних послуг