Themen dieses Kurses
- Allgemeines
- Розділ 1: Вступ до Інженерної педагогіки
- Розділ 2: Інженерна педагогіка. Практика передачі інженерних знань
- Розділ 3: Інженерна педагогіка. Проблема підбору навчального матеріалу
Розділ 3: Інженерна педагогіка. Проблема підбору навчального матеріалу
Текст лекції на стор. 22-31 Підручника
Мета: Розвиток навичок публічного виступу за темою магістерської роботи. Підготовка до вибору теми роботи.
Завдання: Підбрати 10 наукових джерел за темою майбутньої магістерської роботи. Зробити доповідь з оглядом підібраних джерел.
Звітність: Презентація в РРТ з обов'язковими коментарями доповідача.
Оцінювання: Оцінюється якість звітності, якість доповіді, обговорення доповідей інших студентів. Враховується ступінь науковості використаних джерел.
Для успішного проходження тестування згайдайте матеріал лекції за підручником, стор 22-31
- Розділ 4: Інженерна педагогіка. Психологічні аспекти
Розділ 4: Інженерна педагогіка. Психологічні аспекти
Текст лекції на стор. 32-51 Підручника
Мета: Напрацювання навичок ведення обговорення технічних питань в широкі аудиторії та методики конструктивної критики.
Завдання: Вдома підготуватись до ведення дискуції щодо навичок 21 сторіччя. Під час заняття студент обирає одну з дисциплін бакалаврату і оцінює які навички 21 сторіччя було розвинуто під час її опанування, вносить пропозиції щодо методів розвитку додаткових навичок.
Звітність: Звіт з лабораторної роботи має містити опис навичок 21 сторіччя, що були розвинуті під час опанування обраної дисципліни та пропозиції щодо методів розвитку в цій дисципліні додаткових навичок. Звіт подається в форматі .doc або .pdf
Оцінювання: Оцінюється звіт з роботи, виступ студента в аудиторії та участь в обговоренні виступів інших студентів.
Для успішного проходження тестування згайдайте матеріал лекції за підручником, стор 32-51
- Розділ 5: Сучасні підходи до вищої освіти
Розділ 5: Сучасні підходи до вищої освіти
Мета: Набути навичок використання програмного забезпечення, яке підвищує ефективність навчання
Завдання: Погодити з викладачем програмний продукт для проведення дослідження. Результати дослідження представити в групі, вітається активне залучення одногрупників до апробації продукту.
Звітність: Опис програмного продукту, який було досліджено в форматі doc або pdf
Оцінювання: Оцінюється якість звіту та виступу перед аудиторією.
- Розділ 6: Проектування навчального процесу
- Розділ 7: Навчальний Хакатон як приклад проектного навчання
Розділ 7: Навчальний Хакатон як приклад проектного навчання
Матеріал опрацьовуємо за мультимедійним курсом Академії Cisco IoT Fundamentals: Hackathon Playbook . Мови опрацювання в порядку пріоритетності: англійська, українська.
- Скласти тест Готовність до проведення Хакатону в системі NetAcad з мультимедійного курсу Академії Cisco IoT Fundamentals: Hackathon Playbook.Тест складається студентом в присутності викладача, мова на вибір англійська або українська.Оцінку до системи викладач проставляє після завершення терміну виконання.Штраф за протермінування на 1 тиждень - 0,8, більше ніж на 1 тиждень - 0,6.або на вибір
- Розділ 8: Практика публічного виступу
Розділ 8: Практика публічного виступу
- Підсумковий контроль
Підсумковий контроль
Перевірка навичок відбувається в один з 3-х способів на вибір студента та залежно від можливостей проведення очних заходів:
1. Участь в якості ментора під час проведення Хакатону (Креатону) для учнів старшої школи. Без звітності.
2. Запис відеороліка з елементів курсу Академії Cisco ІоТ Fundamentals для використання в онлайн-подіях зі школярами. Звітність: змонтований відеоролік.
3. Відтворення одного з етапів навчального Хакатону - створення business model canvas проекту
2021 рік - Створення business model canvas для ІоТ проекту. Проект вибирається за погодженням з викладачем (розумний холодильник, фітнес-браслет, розумний годинник, розумна система охорони будівлі, розумні устілки, розумний пастух, розумна кавоварка, розумна лампа, беспілотний автомобіль, автоматизована система опалення/охолодження будівлі, тощо). Обгрунтуванню підлягать як готові рішення в галузі ІОТ так і власні пропозиції студентів.