Section outline
-
Мета вивчення навчальної дисципліни є надання майбутнім спеціалістам з всіх фахових спрямувань ґрунтовних знань з оволодіння, завдань та функцій маркетингу, розгляд проблем реалізації його основних політик – товарної, цінової, розподілу та стимулювання.
Основні завдання навчальної дисципліни: ознайомлення здобувачів вищої освіти з відповідними поняттями, категоріями, системами та алгоритмами маркетингу; набуття практичних навичок розв’язування маркетингових завдань та виконання відповідних функцій; виховання здатності до творчого пошуку напрямків та резервів удосконалення маркетингової діяльності агропромислового підприємства.
-
-
Індивідуальне завдання передбачає проведення індивідуальної роботи (за бажанням студента з його подальшою презентацією на семінарському занятті).
Вона має такий зміст:
Вступ
Простий план по темі дослідження.
Висновки.
Список використаної літератури та інформаційних джерел.
Роботу потрібно оформити у друкованому вигляді (12-15 сторінок формату А4 з обовязковою інфографікою та її системним аналізом) та у вигляді презентації у форматі Power Point (до 20 слайдів).
Проведіть маркетингове дослідження обраного сегменту агропромислового ринку України за 2019 -2023 роки. Потрібно обрати відповідний сегмент (ринок мяса, молока, зернових, овочевих, олійних культур, сільського туризму і т.д.) та проаналізувати його за основними складовими показниками ємності, тенденцій цін. обсягів виробництва та споживання, визначенням основних гравців, сегментуванням та позиціонуванням