Практичне заняття № 7
Самостійна домашня робота:
1. Складіть план-конспект уроку на тему «Голонасінні» з теми 4. Різноманітність рослин (можна іншого уроку з теми 4. Різноманітність рослин, теми 5 Гриби або Узагальнення) (6 кл.).
2. Одним з когнітивних методів навчання (методів навчального пізнання) є метод емпатії або «вживання», який спирається на ідею відповідності макро- і мікрокосму, тобто пізнання людиною світу відбувається як спілкування подібного з подібним. Завдяки чуттєво-образним і розумовим уявленням учень намагається «переселитися» в об’єкт, що вивчається, відчути і пізнати його зсередини. Наприклад, учитель звертається до дітей: «Уявіть собі, що ви та рослина, що стоїть перед вами, ваша голова – це квітка, тулуб – стебло, руки – листя, ноги – корені». В момент найкращого «вживання» учень ставить питання об’єкту – собі, намагається на емпіричному рівні сприйняти, зрозуміти, побачити відповіді. Дайте характеристику цьому методу, назвіть його позитивні і негативні якості.