Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Ігрові технології у роботі логопеда

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...

                • СторінкаЛ1. Теорія та історія ігрових технологій в педагог...

                • ЗавданняП1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії

                • ЗавданняП2. Народна гра та специфіка її використання на ко...

                • ЗавданняП3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрови...

                • СторінкаЛ2. Психолого-педагогічні особливості використання...

                • ЗавданняТеоретичне ігрове завдання «Понятійне бінго»

              • Змістовий модуль 2. Матеріально-технічне оснащення...

              • Змістовий модуль 3. Класичні розвиваючі ігрові тех...

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні ігрові технології ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Ігрові технології у роботі логопеда

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Ігрові технології у роботі логопеда
  7. Змістовий модуль 1. Ед'ютейнмент в корекційній пед...
  8. П2. Народна гра та специфіка її використання на ко...

П2. Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях

Умови завершення

Народна гра та специфіка її використання на корекційних заняттях

1.  Підготувати народні ігри (3 народів світу 2 українські).

2.  Визначити для якого віку та корекції яких нозологій буде корисна ця гра.

3.  Запропонувати модифікації гри для вирішення конкретних корекційних завдань.

ЗАВДАННЯ ВИКОНУЄТЬСЯ НА БЛАНКУ. ШРИФТ 10. НЕ ВИХОДИТИ ЗА МЕЖІ 1 АРКУША. ДЛЯ ЗДАЧІ РОБОТА ЕКСПОРТУЄТЬСЯ В ФОРМАТ PDF ТА НАДСИЛАЄТЬСЯ НА ПЕРЕВІРКУ

Критерії оцінювання: кожен структурний компонент завдання оцінюється в 1,5 бали + якість оформлення 0,5 б. Максимальний бал 4.


  • ПР1.docx ПР1.docx
    12 лютого 2024, 11:57 AM
Попередня секція
П1. Теоретичні основи ігрових технологій в логопедії
Наступна секція
П3. Розробка конспекту заняття з елементами ігрових технологій
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток