Теоретичне завдання 5
1. Які особливості мовленнєвого розвитку спостерігаються у дітей з дизартрією?
2. Як дизартрія впливає на функціональні перебудови в артикуляційному механізмі?
3. Яку роль відіграють соціальні фактори у розвитку синдрому дизартрії?
4. Які методи попередження та профілактики дизартрій існують?
5. Які кроки входять у процедуру обстеження мовлення осіб з дизартрією?
6. Що охоплює діагностика стану сформованості передумов мовленнєвого розвитку?
7. Які методи використовуються для обстеження артикуляційного апарату та мімічної мускулатури у осіб з дизартрією?
8. Яким чином проводиться вивчення просодичних компонентів мовлення у осіб з дизартрією?
9. Які аспекти важливі при діагностиці стану сформованості моторики осіб з дизартрією?
10. Як проводиться виявлення легких дизартричних розладів та кваліфікація складних поєднаних порушень?