Питання до іспиту (8.0163-з)

Ринолалія

  1. Що таке ринолалія і як вона класифікується? 
  2. Як ринолалія впливає на фізичний, психічний та мовленнєвий розвиток дитини? 
  3. Які механізми порушення мовленнєвого апарату характерні для різних форм ринолалії? 
  4. Як впливає раннє хірургічне лікування ВНГП на розвиток дитини? 
  5. Опишіть основні форми ринолалії і їх симптоматику. 
  6. Які первинні та вторинні дефекти спостерігаються у дітей з ринолалією? 
  7. Які профілактичні заходи можна застосувати для запобігання ринолалії? 
  8. Яка система логопедичної роботи застосовується в доопераційному періоді за А. Іпполітовою? 
  9. Які методи та способи використовуються для корекції назального відтінку тембру голосу? 
  10. Які етапи корекційної роботи з подолання ринофонії та ринолалії? 

Дизартрія

  1. Які основні форми дизартрії існують відповідно до клінічної класифікації? 
  2. Опишіть особливості псевдобульбарної дизартрії. 
  3. Які клінічні ознаки характерні для бульбарної дизартрії? 
  4. Що таке екстрапірамідна дизартрія та які її основні механізми? 
  5. Які методи використовуються для обстеження артикуляційного апарату та мімічної мускулатури в осіб з дизартрією? 
  6. Яким чином проводиться вивчення та корекція просодичних компонентів мовлення в осіб з дизартрією? 
  7. Як проводиться виявлення легких дизартричних розладів та кваліфікація складних поєднаних порушень?
  8. Які особливості логопедичної роботи при бульбарній формі дизартрії?
  9. Яка методика використовується для корекції мовлення при мозочковій дизартрії? 
  10. Як підходити до мовленнєвої корекції при екстрапірамідній формі дизартрії?