Практичне 10
Практичне завдання 1. Проаналізуйте комплекс маркетингу (7P) української мережі «Сільпо» або «ЕVA». Визначте, які елементи є найсильнішими, а які потребують вдосконалення.
Практичне завдання 2. Визначте цифрові інструменти, які використовує мережа Rozetka для залучення клієнтів. Проаналізуйте їх ефективність за показниками KPI (трафік, конверсія, середній чек).
Практичне завдання 3. Розробіть пропозицію щодо створення програми лояльності для регіональної торговельної мережі з урахуванням омніканального підходу.
Практичне завдання 4. Запропонуйте концепцію мерчандайзингу для нового магазину косметики, орієнтуючись на принципи sensory marketing.
Практичне завдання 5. Складіть таблицю порівняння сучасних тенденцій розвитку рітейлу в Україні та світі (наприклад: персоналізація, автоматизація, екологічність, phygital-простір).