Завдання до плану практичного заняття №1

1. Подані слова записати в алфавітному порядку.

Тетеря, тихоня, твердосердий, тенькати, тенденція, тезисний, творчий, твань, телеекран, тканина, торбинка, товстолобик, товариство, тло, традиційний, травник, тризна, трепет, трюмо, трухлявий, трясти, троїти, трієчник.

2. Подані слова розподілити за такими ознаками: а) літери я, ю, є, ї позначають два звуки (указати, за яких умов це відбувається); б) літери я, ю, є позначають один звук із м’якістю попереднього приголосного.

Прив’язати, бюджет, узбережжя, меню, без’язикий, рукавиця, синє, єднання, їхати, лілія, яблуко, гравюра, могутнє, знають, їжак, клієнт, юрба, розмаїття, веселеє, хірургія, сидіння, ательє.

3. Замість крапок поставити літери г чи ґ.

…вардія, а…ітація, аван…ард, а…ресія, …андж, …осподар, …аага, …атунок, …азда, …реція, ор…анізм, …ирли…а, …речний, …ренландський, Єван…еліє, …еоло…ія, кіло…рам, …урман, …ратчастий, …азета, …ринджоли, …уманізм, …рунтовний, …едзь, …іпотеза, …ендер, …о…оль-мо…оль, …ума, …уркіт, …андж, …удзик, …роно, дзи…а, …анок, …валт, …ігант, ло…опед, …імн, …енетика, а…рус, дри…ати, …уля, …онт, …уральня, …ратчастий