Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

            • archive

            • КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗ...

            • Професійно орієнтований практикум іноземною мовою

            • Підготовка кваліфікаційної роботи магістра

            • Адаптивне фізичне виховання та параолімпійський спорт

            • Курсова робота з дисципліни "Теорія і методика фіз...

            • Євроінтеграція України: соціокультурний аспект збе...

            • Професійна майстерність вчителя фізичної культур...

            • ПСИХОФІЗИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ СИСТЕМИ "СПАС"

            • Теорія і методика фізичного виховання та спорту_1...

            • «Wellness-філософія і технології оздоровлення різн...

            • 014 Фізкультурно-спортивні споруди та обладнання

            • Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"

              • Загальне

              • Розділ 1

              • Розділ 2

                • СторінкаЛекція 3

                • ТестТест до лекції 3

                • СторінкаЛекція 4

                • ТестТест до лекції 4

                • СторінкаПрактичне заняття 4

                • ЗавданняЗавдання до практичного заняття 4

                • СторінкаПрактичне заняття 5

                • ЗавданняЗавдання до практичного заняття 5

                • СторінкаПрактичне заняття 6

                • ЗавданняЗавдання до практичного заняття 6

                • СторінкаПрактичне заняття 7

                • ЗавданняЗавдання до практичного заняття 7

                • СторінкаСамостійна робота 3

                • ЗавданняЗавдання до самостійної роботи 3

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
  6. Спортивно педагогічне вдосконалення "Велотуризм"
  7. Розділ 2
  8. Завдання до практичного заняття 4

Завдання до практичного заняття 4

Умови завершення

Мета: формування у студентів навичок планування велопоходу, орієнтування на місцевості, використання картографічних та GPS-інструментів, а також організації логістичних аспектів велоподорожі.

1. Розподіл учасників на групи та видача необхідного обладнання (карти, компаси, GPS-навігатори).

Завдання: ознайомитися з картою місцевості та маршрутом, виконати короткий тест на знання позначень на карті та використання GPS-додатків.

2. Планування маршруту та розрахунок логістики:

-         робота в групах: аналіз місцевості, вибір маршруту, визначення точок орієнтації

-         врахування логістичних моментів: час у дорозі (врахування рельєфу та фізичних можливостей групи), потенційні місця зупинок (відпочинок, харчування, технічне обслуговування), альтернативні маршрути у разі несприятливих умов.

Завдання: побудувати маршрут велопоходу (від старту до фінішу) на карті та в GPS-додатку, визначити основні контрольні точки, місця відпочинку, джерела води, місця евакуації; розрахувати середню швидкість руху та загальний час у дорозі.

3. Практичні вправи з орієнтування на місцевості:

-         використання картографічних навичок: визначення напрямку руху, орієнтація за природними об’єктами

-         практика роботи з GPS-навігатором: завантаження маршруту, визначення поточного місця розташування, коригування напрямку

-         відпрацювання екстреного орієнтування без цифрових пристроїв (компас, природні орієнтири).

Завдання: визначити своє місцезнаходження на карті та знайти оптимальний шлях до наступного контрольного пункту; пройти відрізок маршруту, орієнтуючись виключно за картою та компасом; відмітити на карті точки ризику (складні підйоми, небезпечні ділянки).

4. Технічна підготовка велосипедів та екіпірування:

-         огляд велосипедів перед поїздкою (перевірка гальм, передач, стану шин)

-         ознайомлення з основними правилами технічного обслуговування під час походу

-         перевірка екіпірування: шоломи, світловідбиваючі елементи, наявність аптечки.

Завдання: виконати самостійну перевірку свого велосипеда та усунути дрібні несправності, розподілити в групах необхідне спорядження для безпечного походу.

5. Проходження частини маршруту:

-         практична перевірка правильності розрахунків маршруту

-         оцінка реальної прохідності обраного шляху, коригування маршруту за потреби

-         дії у разі виникнення непередбачених ситуацій (поломка велосипеда, ускладнення рельєфу, втома учасників).

Завдання: Пройти частину запланованого маршруту з використанням карти та GPS-навігатора; оцінити швидкість руху та зробити коригування за необхідності; відпрацювати комунікацію між членами групи під час руху.

6. Аналіз виконаної роботи та підбиття підсумків:

-         обговорення труднощів, які виникли під час планування та виконання маршруту

-         аналіз ефективності використаних навігаційних засобів

-         висновки щодо необхідних удосконалень у плануванні майбутніх велопоходів.

Завдання: заповнити звіт про проходження маршруту (відзначити складні ділянки, час у дорозі, технічні труднощі); сформулювати рекомендації щодо вдосконалення підготовки велопоходів.

Попередня секція
Практичне заняття 4
Наступна секція
Практичне заняття 5
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток