відповіді на залік
- 1. Поняття, напрямки розвитку і методи дослідження організаційної поведінки.
- 2. Поняття і види організацій.
- 3. Поведінка індивіда в організації, його особливості.
- 4. Ефективність діяльності організації, її критерії і джерела.
- 5. Сутність, властивості, процес і значення сприйняття.
- 6. Ефекти процесу сприйняття.
- 7. Поняття атрибуції, її види та помилки.
- 8. Формування вражень і управління враженнями.
- 9. Взаємодія особистості і організації.
- 10. Теорії поведінки людини в організації.
- 11. Процес формування і розвитку особистості.
- 12. Індивідуальні відмінності, пов'язані з вивчення ОП.
- 13. Мотивація: зміст і популярні теорії.
- 14. Самоорганізація індивіда.
- 15. Мотивація і стимулювання працівників. Інструментарій стимулювання праці.
- 16. Механізм і результативність мотивації.
- 17. Мотивація і результативність організації.
- 18. Мотиваційний комплекс в сучасному менеджменті.
- 19. Трудова мотивація працівника: структура, механізми, умови формування.
- 20. Методи і напрямки мотиваційної діяльності сучасного менеджменту.
- 21. Групи в організації, їх класифікація, причини створення та характеристики.
- 22. Формальні і неформальні групи, їх взаємодія. Переваги та недоліки роботи в групі.
- 23. Формування групової поведінки в організації.
- 24. Команди в сучасних організаціях: модель розвитку, типи.
- 25. Умови і чинники ефективності групової роботи.
- 26. Природа, типи і причини конфліктів в організації.
- 27. Наслідки конфліктів і методи їх вирішення.
- 28. Управління конфліктами в організації.
- 29. Природа і причини стресу, шляхи зниження його рівня.
- 30. Вплив структури управління на індивідуальне та групове поведінку.
- 31. Проектування організаційної структури.
- 32. Соціальне партнерство в організації: необхідність, цілі, функції, форми.
- 33. Аналіз якості трудового життя і соціально-психологічного клімату в організації. Характеристики високої якості трудового життя
- 34. концептуальна модель характеристик робіт Р. Хекмен і Г. Олдхема.
- 35. Лідерство в організації. Природа лідерства. Владний і управлінський аспекти організаційного лідерства.
- 36. Ефективне лідерство: підхід з позицій особистих якостей, поведінковий і ситуаційний підходи.
- 37. Поведінковий підхід до визначення ефективного лідерства: класичні стилі управління, решітка управління Р. Блейка і її практична значущість.
- 38. Моделі стилів керівництва Фідлера і Херси - Бланшарда.
- 39. Концепція стилів керівництва Врума - Йеттона.
- 40. Порівняльний аналіз ситуаційних моделей лідерства.
- 41. Нові теорії лідерства.
- 42. Природа і переваги самоменеджменту. Причини нераціональної організації праці менеджерів.
- 43. Інструменти самоменеджменту: «крива життя», робота по пріоритетам, делегування.
- 44. Методи оптимізації використання часу керівника: принцип Парето, аналіз АБВ, принцип Д. Ейзенхауера.
- 45. Процес комунікації і види комунікацій в організації.
- 46. Бар'єри на шляху ефективних комунікацій.
- 47. Класифікація комунікативних стилів.
- 48. Особливості поведінки організації на різних етапах життєвого циклу.
- 49. Корпоративна культура і поведінку організації.
- 50. Класифікація організаційних культур.
- 51. Формування, підтримання та зміна корпоративної культури.
- 52. Управлінська етика та критерії прийняття етично вірних рішень.
- 53. Соціальна відповідальність організації і її області. Аргументи «за» і «проти» соціальної відповідальності бізнесу.
- 54. Вплив уряду на соціальну відповідальність організацій і їх реакція на соціальні вимоги оточення.
- 55. Формування та управління репутацією організації.
- 56. Зміни в організації: необхідність, природа і етапи процесу змін в організації.
- 57. Типи організаційних змін та шляхи подолання опору змінам.
- 58. Організаційний розвиток: концепція, її гідності і обмеження, тенденції розвитку організації.
- 59. Концепція організації, що навчається.
- 60. Принципи та стилі проведення змін в організації.
- 61. Соціалізація індивіда в організації.
- 62. Девіантна поведінка працівників: фактори, що сприяють девіації, класифікація злочинів і девіацій на роботі.
- 63. Управління кар'єрою.
- 64. Поведінковий маркетинг.
- 65. Управління поведінкою індивідів всередині організації.
- 66. Фактори міжнародного середовища, що впливають на організаційну поведінку і організаційну культуру компаній.
- 67. Моделі міжкультурних відмінностей Г.Хофстеде і Ф. Тромпенаарса.
- 68. Особливості формування організаційної культури російських компаній.
- 69. Адаптація організацій до міжкультурному середовищі.