відповіді на залік

  • 1. Поняття, напрямки розвитку і методи дослідження організаційної поведінки.
  • 2. Поняття і види організацій.
  • 3. Поведінка індивіда в організації, його особливості.
  • 4. Ефективність діяльності організації, її критерії і джерела.
  • 5. Сутність, властивості, процес і значення сприйняття.
  • 6. Ефекти процесу сприйняття.
  • 7. Поняття атрибуції, її види та помилки.
  • 8. Формування вражень і управління враженнями.
  • 9. Взаємодія особистості і організації.
  • 10. Теорії поведінки людини в організації.
  • 11. Процес формування і розвитку особистості.
  • 12. Індивідуальні відмінності, пов'язані з вивчення ОП.
  • 13. Мотивація: зміст і популярні теорії.
  • 14. Самоорганізація індивіда.
  • 15. Мотивація і стимулювання працівників. Інструментарій стимулювання праці.
  • 16. Механізм і результативність мотивації.
  • 17. Мотивація і результативність організації.
  • 18. Мотиваційний комплекс в сучасному менеджменті.
  • 19. Трудова мотивація працівника: структура, механізми, умови формування.
  • 20. Методи і напрямки мотиваційної діяльності сучасного менеджменту.
  • 21. Групи в організації, їх класифікація, причини створення та характеристики.
  • 22. Формальні і неформальні групи, їх взаємодія. Переваги та недоліки роботи в групі.
  • 23. Формування групової поведінки в організації.
  • 24. Команди в сучасних організаціях: модель розвитку, типи.
  • 25. Умови і чинники ефективності групової роботи.
  • 26. Природа, типи і причини конфліктів в організації.
  • 27. Наслідки конфліктів і методи їх вирішення.
  • 28. Управління конфліктами в організації.
  • 29. Природа і причини стресу, шляхи зниження його рівня.
  • 30. Вплив структури управління на індивідуальне та групове поведінку.
  • 31. Проектування організаційної структури.
  • 32. Соціальне партнерство в організації: необхідність, цілі, функції, форми.
  • 33. Аналіз якості трудового життя і соціально-психологічного клімату в організації. Характеристики високої якості трудового життя
  • 34. концептуальна модель характеристик робіт Р. Хекмен і Г. Олдхема.
  • 35. Лідерство в організації. Природа лідерства. Владний і управлінський аспекти організаційного лідерства.
  • 36. Ефективне лідерство: підхід з позицій особистих якостей, поведінковий і ситуаційний підходи.
  • 37. Поведінковий підхід до визначення ефективного лідерства: класичні стилі управління, решітка управління Р. Блейка і її практична значущість.
  • 38. Моделі стилів керівництва Фідлера і Херси - Бланшарда.
  • 39. Концепція стилів керівництва Врума - Йеттона.
  • 40. Порівняльний аналіз ситуаційних моделей лідерства.
  • 41. Нові теорії лідерства.
  • 42. Природа і переваги самоменеджменту. Причини нераціональної організації праці менеджерів.
  • 43. Інструменти самоменеджменту: «крива життя», робота по пріоритетам, делегування.
  • 44. Методи оптимізації використання часу керівника: принцип Парето, аналіз АБВ, принцип Д. Ейзенхауера.
  • 45. Процес комунікації і види комунікацій в організації.
  • 46. Бар'єри на шляху ефективних комунікацій.
  • 47. Класифікація комунікативних стилів.
  • 48. Особливості поведінки організації на різних етапах життєвого циклу.
  • 49. Корпоративна культура і поведінку організації.
  • 50. Класифікація організаційних культур.
  • 51. Формування, підтримання та зміна корпоративної культури.
  • 52. Управлінська етика та критерії прийняття етично вірних рішень.
  • 53. Соціальна відповідальність організації і її області. Аргументи «за» і «проти» соціальної відповідальності бізнесу.
  • 54. Вплив уряду на соціальну відповідальність організацій і їх реакція на соціальні вимоги оточення.
  • 55. Формування та управління репутацією організації.
  • 56. Зміни в організації: необхідність, природа і етапи процесу змін в організації.
  • 57. Типи організаційних змін та шляхи подолання опору змінам.
  • 58. Організаційний розвиток: концепція, її гідності і обмеження, тенденції розвитку організації.
  • 59. Концепція організації, що навчається.
  • 60. Принципи та стилі проведення змін в організації.
  • 61. Соціалізація індивіда в організації.
  • 62. Девіантна поведінка працівників: фактори, що сприяють девіації, класифікація злочинів і девіацій на роботі.
  • 63. Управління кар'єрою.
  • 64. Поведінковий маркетинг.
  • 65. Управління поведінкою індивідів всередині організації.
  • 66. Фактори міжнародного середовища, що впливають на організаційну поведінку і організаційну культуру компаній.
  • 67. Моделі міжкультурних відмінностей Г.Хофстеде і Ф. Тромпенаарса.
  • 68. Особливості формування організаційної культури російських компаній.
  • 69. Адаптація організацій до міжкультурному середовищі.