Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

              • Нульова секція

              • Змістовий модуль 1. МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК НА...

              • Змістовий модуль 2. КУЛЬТУРА В АСПЕКТІ МІЖКУЛЬТУРН...

              • Змістовий модуль 3. МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК СТ...

              • Змістовий модуль 4. ЛІТЕРАТУРНА ІМАГОЛОГІЯ

                • ФайлЛекція 5. Художній полілог України: імагологічний ...

                • ФайлПрактичне заняття 7. Літературна імагологія: істор...

                • ФайлПрактичне заняття 8. «Знайомтесь – Україна»

                • ФайлПрактичне заняття 9–10. «Знайомтесь – Польща» (Чех...

                • ЗавданняЗавдання до практичного заняття 7

                • ЗавданняЗавдання до практичного заняття 8

                • ЗавданняЗавдання до пракичного заняття 9-10

                • ТестТести до теми "Літературна імагологія"

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Міжкультурні комунікації

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Міжкультурні комунікації
  7. Змістовий модуль 4. ЛІТЕРАТУРНА ІМАГОЛОГІЯ
  8. Завдання до практичного заняття 7

Завдання до практичного заняття 7

Умови завершення
Початок приймання: середу 4 вересня 2024 00:00 AM
Термін спливає: неділю 10 листопада 2024 00:00 AM

Завдання:

Створити біобібліографічний покажчик «Відображення інонаціональних світів у художній літературі». До уваги слід брати твори українського та зарубіжного письменства.                                                     

Структура:

1. Коротка біографічна довідка про письменника.

2. Бібліографічний опис твору / творів автора, де представлено інонаціональні світи.

3. Коротка анотація до твору.

 

Зразок виконання:

Ірена Забитко – американська письменниця українського походження. Виросла в українському передмісті Чикаго – Українському Селі, закінчила тут школу Св. о. Миколая. Вчилася у Вермонтському коледжі університету Норвіч (Монпельє), де здобула дипломи бакалавра (1983) та магістра (1991). Працювала журналісткою, викладачкою літератури, англійської мови у Вермонті, Флориді. Викладала англійську мову в Київському національному університеті ім. Т. Шевченка, Дрогобицькому педінституті. Живе і працює в штаті Флорида. Твори пише англійською.

Zabytko I. The Sky Unwashed. Chapel Hill : Algonquin Books, 2000. 280 p.

Дія книги розгортається після Чорнобильської катастрофи та розповідає про Марусю Петренко та її сім’ю, яка живе поблизу ЧАЕС. Після аварії реактора № 4 усіх, хто перебував поблизу, евакуювали. Але Маруся всупереч наказу влади, повертається додому. Незабаром до неї приєднується ще кілька жінок із села. Вони почуваються занадто старими, щоб починати все спочатку десь. Тому, незважаючи на небезпеки, ці вперті жінки похилого віку роблять усе можливе, щоб відновити своє життя та зруйновану громаду.

 

Питання для самоперевірки:

1.  Галуззю якої літературознавчої науки виступає імагологія?

2.  Що вивчає літературознавча імагологія?

3.  Яке соціально-психологічне поняття, що з найдавніших часів виконує диференціюючу й інтегруючу функції, лежить в основі термінологічної системи літературознавчої імагології?

4.  Назвіть посередницькі жанри, які є джерелом етнокультурних образів.


Попередня секція
Практичне заняття 9–10. «Знайомтесь – Польща» (Чехія, Італія, Німеччина, Японія чи будь-яка інша країна світу за вибором студента)
Наступна секція
Завдання до практичного заняття 8
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток