Zum Hauptinhalt

Blöcke

Navigation überspringen

Navigation

  • Dashboard

    • Website-Start

    • Website

      • Meine Kurse

      • Schlagwörter

      • DateiІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Link/URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Link/URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Link/URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Link/URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • VerzeichnisНормативна база СЕЗН

      • Link/URLВідновлення пароля

      • DateiПам’ятка для користувача системи Moodle

      • DateiСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Meine Kurse

    • Kurse

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

            • archive

            • КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗ...

            • Професійно орієнтований практикум іноземною мовою

            • Підготовка кваліфікаційної роботи магістра

            • Адаптивне фізичне виховання та параолімпійський спорт

            • Курсова робота з дисципліни "Теорія і методика фіз...

            • Євроінтеграція України: соціокультурний аспект збе...

            • Професійна майстерність вчителя фізичної культур...

            • ПСИХОФІЗИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ СИСТЕМИ "СПАС"

            • Теорія і методика фізичного виховання та спорту_1...

            • «Wellness-філософія і технології оздоровлення різн...

            • 014 Фізкультурно-спортивні споруди та обладнання

            • Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...

              • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУ...

              • Модуль 1 "Теоретико-методологічні засади психолого...

                • DateiТема 1. Психолого-педагогічний аспект фізичної ку...

                • DateiТезовий конспект. Технології емоційної безпеки й п...

                • AufgabeПрактичне завдання до лекції 1

                • AufgabeПрактичне завдання 1

                • DateiТема 2. Сучасна фізкультурна освіта в Україні

                • DateiТезовий конспект. Комунікація й етика в роботі з у...

                • AufgabeПрактичне завдання до лекції 2

                • AufgabeПрактичне задання 2

                • DateiТема 3 Учні як об'єкт і суб'єкт діяльності фахівця...

                • DateiТезовий конспект. Сучасні педагогічні формати для ...

                • DateiТезовий конспект. Модифікація фізкультурних програ...

                • DateiТезовий конспект. Стилі взаємодії з учасниками осв...

                • AufgabeПрактичне завдання до лекції 3

                • AufgabeПрактичне задання 3

                • DateiТема 4 Кліпове мислення як феномен сучасності

                • DateiТезовий конспект. Способи співпраці учасників проц...

                • AufgabeПрактичне завдання до лекції 4

                • AufgabeПрактичне задання 4

                • AufgabeПрактичне задання 5

              • Модуль 2 "Інноваційні психолого-педагогічні технол...

              • Підсумковий контроль

              • Завдання для самостійної роботи

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Schließen
    Toggle search input
  • Deutsch ‎(de_old)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Психолого-педагогічні технології у фізичній культу ...

Schließen
Toggle search input
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Kurse
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
  6. Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...
  7. Модуль 1 "Теоретико-методологічні засади психолого...
  8. Практичне завдання до лекції 3

Практичне завдання до лекції 3

Abschlussbedingungen

Рефлексивне завдання:
Пригадайте ситуацію з вашої практики або навчання, коли викладач або тренер виявив повагу до ініціативи учня. Яким був результат такого підходу?

Творче завдання:
Сформулюйте педагогічне правило або принцип, який допоможе фахівцю в галузі фізичної культури активізувати роль учня як суб’єкта діяльності.

  • ЩО ДЕ КОЛИ ЯК.pdf ЩО ДЕ КОЛИ ЯК.pdf
    24. Juli 2025, 08:08
Previous activity
Тезовий конспект. Стилі взаємодії з учасниками освітнього процесу відповідно їхніх типів темпераменту.
Next activity
Практичне задання 3
Data retention summary
Get the mobile app