Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

            • archive

            • КУРСОВА РОБОТА З ДИСЦИПЛІНИ «ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ФІЗ...

            • Професійно орієнтований практикум іноземною мовою

            • Підготовка кваліфікаційної роботи магістра

            • Адаптивне фізичне виховання та параолімпійський спорт

            • Курсова робота з дисципліни "Теорія і методика фіз...

            • Євроінтеграція України: соціокультурний аспект збе...

            • Професійна майстерність вчителя фізичної культур...

            • ПСИХОФІЗИЧНІ І ОЗДОРОВЧІ СИСТЕМИ "СПАС"

            • Теорія і методика фізичного виховання та спорту_1...

            • «Wellness-філософія і технології оздоровлення різн...

            • 014 Фізкультурно-спортивні споруди та обладнання

            • Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...

              • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФІЗИЧНІЙ КУЛЬТУ...

              • Модуль 1 "Теоретико-методологічні засади психолого...

              • Модуль 2 "Інноваційні психолого-педагогічні технол...

                • ФайлТема 5. Формат «Розумна фізична культура і спорт»

                • ФайлТезовий конспект. Реалізація принципу «розумна фіз...

                • ФайлТезовий конспект. Комунікація й етика в роботі з у...

                • ЗавданняПрактичне завдання до лекції 5

                • ЗавданняПрактичне задання 6

                • ФайлТема 6 Психолого-педагогічна характеристика фахівц...

                • ФайлТезовий конспект практичне заняття. Професійна мод...

                • ФайлТезовий конспект. Технології 3D-коучінгу (Дух – Ду...

                • ФайлПравила поводження з УБД

                • ЗавданняПрактичне завдання до лекції 6

                • ЗавданняПрактичне завдання 7

                • ФайлТема 7 Soft skills фахівців фізичного виховання ...

                • ФайлТезовий конспект. Розвиток soft skills (софтскілів)

                • ФайлТезовий конспект. Психологічний супровід під час в...

                • ЗавданняПрактичне завдання до лекції 7

                • ЗавданняПрактичне заняття 8

                • ФайлТема 8 Педагогічні та психологічні технології спо...

                • ФайлТезовий конспект. Мотиваційні установки. Методики ...

                • ФайлПрезентація "Психолого-педагогічні технології у сп...

                • ЗавданняПрактичне завдання до лекції 8

                • ЗавданняПрактичне завдання 9

                • ТестТести з проходження матеріалу за 2 модулі

              • Підсумковий контроль

              • Завдання для самостійної роботи

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Психолого-педагогічні технології у фізичній культу ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту
  6. Психолого-педагогічні технології у фізичній культу...
  7. Модуль 2 "Інноваційні психолого-педагогічні технол...
  8. Практичне завдання до лекції 7

Практичне завдання до лекції 7

Умови завершення
Початок приймання: четвер 24 липня 2025 00:00 AM
Термін спливає: четвер 31 липня 2025 00:00 AM
  • Аналітичне завдання:
    Поясніть, що таке soft skills, та наведіть 5 прикладів ключових м’яких навичок, які є важливими для фахівця з фізичного виховання і спорту. Обґрунтуйте важливість кожної з них (по 1–2 речення на приклад).

  • Практичне завдання:
    Складіть ситуацію (реальний або вигаданий приклад), у якій фахівець фізичного виховання ефективно застосовує емоційну компетентність або навички комунікації. Опишіть, як це вплинуло на результат (до 150 слів).

  • Тест на самооцінку:
    Оцініть свій рівень володіння наступними soft skills (за шкалою від 1 до 5):

    • командна робота

    • критичне мислення

    • емоційна стійкість

    • публічні виступи

    • тайм-менеджмент
      Напишіть, які з них ви хотіли б покращити і чому.

  • Дискусійне запитання:
    Чи можуть soft skills бути важливішими за професійні (hard) навички у діяльності тренера або викладача фізичної культури? Аргументуйте свою позицію.
  • ЩО ДЕ КОЛИ ЯК.pdf ЩО ДЕ КОЛИ ЯК.pdf
    24 липня 2025, 08:09 AM
Попередня секція
Тезовий конспект. Психологічний супровід під час військових дій засобами фізичної культури і спорту. Тактична комунікація
Наступна секція
Практичне заняття 8
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток