Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

            • Методика взаємодії педагогів закладів освіти з різ...

            • Діяльнісний підхід: освітній тренд Нової українськ...

            • Основи менеджменту освіти

            • Психолого-педагогічна допомога дітям в умовах воєн...

            • Виробнича практика (педагогічна) С4 Психологія

            • Бізнес-комунікація та корпоративна ідентичність с...

            • ІНФОРМАЦІЙНА ГРАМОТНІСТЬ І МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА ВЧ...

            • Розвиток творчих здібностей дитини в образотворчі...

            • "Актуальні проблеми дошкільної освіти" (заочна фор...

            • "Дитяча література" (заочна форма навчання)

            • "Дошкільна лінгводидактика" (заочна форма навчання)

            • Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів

              • Вітаємо на сайті вибіркового курсу "Колір і пошуко...

              • Модуль 1. Колір як природний, культурний і мистець...

              • Тема 1. Вступ до теорії кольору. Фізіологія сприйн...

              • Тема 2. Основні аспекти взаємозв’язку кольору і пр...

                • ФайлЛекція 2.1.

                • ФайлПрезентація до теми 2.1.

                • ФайлПрезентація. Колір у житті рослин

                • ФайлПрезентація. Колір у житті тварин

                • ФайлЛекція 2.2.

                • ФайлПрезентація до лекції. Колір і континенти

                • ФайлПрезентація. Вплив природи на символіку кольору

                • ФайлПрезентація. Вплив релігії на символіку кольору

                • ФайлПрезентація. Інтеркультурні впливи на символіку ко...

                • ФайлСимволіка кольорів у культурній спадщині України

                • URL (веб-посилання)The Nature of Color | American Museum of Natural H...

                • URL (веб-посилання)Can Cuttlefish camouflage in a living room?

                • ЗавданняПрактичне завдання 2

                • ТестЕкспрес-контроль №2

              • Тема 3. Колір як виразний засіб мистецтва

              • Дослідницький проєкт "Кольоровий атлас культур" (т...

              • Тема 4.Колір у навчанні, вихованні та розвитку. Ін...

              • Тема 6. Колір у STEAM-освіті молодших школярів

              • Проєкт «Інноваційні стратегії використання кольору...

              • ЗАЛІК

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дошкільної та початкової освіти
  6. Колір і пошуково-дослідницька діяльність учнів
  7. Тема 2. Основні аспекти взаємозв’язку кольору і пр...
  8. Практичне завдання 2

Практичне завдання 2

Умови завершення

Провести дослідження кольору на основі зображення з сайту national-geographic, яке демонструє виражену роль кольору в природі. Проаналізувати: біологічний аспект (яку функцію виконує цей колір у природі), фізичний аспект (як сонячне світло або інші фізичні фактори впливають на прояв цього кольору), культурологічний аспект (як вплинув  на культурні традиції, ремесла, мистецтво народу),  психологічний аспект (який емоційний та естетичний вплив має на людину), педагогічний аспект (як можна використати цей приклад у роботі з учнями початкової школи в різних освітніх галузях).

Форма представлення результатів:

міні-дослідження у вигляді презентації (5–7 слайдів) або постеру, інфографіки; прикріпити фото з посиланням, яке стало основою для дослідження.

Попередня секція
Can Cuttlefish camouflage in a living room?
Наступна секція
Експрес-контроль №2
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток