Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

          • Кафедра економічної кібернетики

          • Кафедра міжнародної економіки, природних ресурсів ...

          • Кафедра обліку та оподаткування

          • Кафедра управління персоналом і маркетингу

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни «Інформаційні технолог...

            • Цифрова економіка

            • Особистий, корпоративний та публічний тайм-менеджмент

            • Крос-культурний digital-маркетинг

            • Управлінська діяльність підприємства (Малтиз В.В.)

            • INTERNET-технології у маркетингу

            • (Поток) Управлінська діяльність підприємства (Малт...

            • 1_Управління витратами на персонал (Гельман В.М.)

            • Життєвий цикл працівника у взаємовідносинах із роб...

            • 2_Методи і моделі прийняття рішень в управлінні пе...

            • 3_Ринок праці і демографія (Гельман В.М., УП 1 курс)

            • Галузевий маркетинг

              • Галузевий маркетинг

              • Змістовий модуль 1. Теоретико-методологічні основ...

              • Змістовий модуль 2. Галузеві напрями маркетингу по...

              • Змістовий модуль 3. Галузеві напрями маркетингу у ...

                • ТекаТЕМА 7. МАРКЕТИНГ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

                • ЗавданняПрактичне завдання 7

                • ТекаТЕМА 8. МАРКЕТИНГ В СИСТЕМІ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛ...

                • ЗавданняПрактичне завдання 8

                • ТекаТЕМА 9. МАРКЕТИНГ У БУДІВНИЦТВІ

                • ЗавданняПрактичне 9

                • ТекаТЕМА 10. МАРКЕТИНГ РІТЕЙЛУ (ТОРГОВИХ МЕРЕЖ)

                • ЗавданняПрактичне 10

                • ТестТест до ЗМ3

              • Змістовий модуль 4. Інноваційні та стратегічні асп...

              • ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ

          • Кафедра управління фінансово-економічною безпекою ...

          • Кафедра фінансів, банківської справи, страхування ...

          • Практична підготовка економічного факультету

          • Інформація, Статистика Економічного факультету

          • Методи прийняття рішень у маркетингу

          • Міжнародні стандарти забезпечення безпеки підприєм...

          • Основи створення власного бізнесу

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Галузевий маркетинг

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Економічний факультет
  5. Кафедра управління персоналом і маркетингу
  6. Галузевий маркетинг
  7. Змістовий модуль 3. Галузеві напрями маркетингу у ...
  8. Практичне 9

Практичне 9

Умови завершення
Початок приймання: четвер 6 листопада 2025 00:00 AM
Термін спливає: четвер 13 листопада 2025 00:00 AM

на вибір:

Завдання 1.

Проаналізуйте сайт одного з українських девелоперів (KAN Development, Intergal-Bud або SAGA Development) і визначте, які інструменти 7P вони використовують у своїй маркетинговій стратегії.

Завдання 2.

Проведіть SWOT-аналіз маркетингової діяльності будівельної компанії вашого регіону (на прикладі ЖК або локального забудовника).

Завдання 3.

Розробіть карту сегментації споживачів житлової нерухомості за трьома критеріями: географічним, демографічним і поведінковим.

Завдання 4.

Підготуйте міні-звіт про використання інноваційних технологій (BIM, VR, digital-кампаній) у просуванні нового житлового комплексу.

Завдання 5.

Розрахуйте ефективність рекламної кампанії забудовника, використовуючи такі показники: CTR (Click-Through Rate); Conversion Rate;ROI (Return on Investment). Зробіть висновок про рентабельність вкладень у digital-просування.

Попередня секція
ТЕМА 9. МАРКЕТИНГ У БУДІВНИЦТВІ
Наступна секція
ТЕМА 10. МАРКЕТИНГ РІТЕЙЛУ (ТОРГОВИХ МЕРЕЖ)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток