Критерії оцінювання

 Протягом вивчення курсу проводяться 2 види контролю: поточний і підсумковий. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Методи  виділення  та  ідентифікації  природних сполук» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.

 

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Виконання лабораторної роботи та її захист

Терміни виконання – тиждень після лабораторної роботи

16

2

32

2

Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 1

(Проводиться в письмовому вигляді)

1

0-10

10

3

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)

1

0-4

4

4

Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 2

(Проводиться в письмовому вигляді)

1

0-10

10

5

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 2 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб не враховується. Час не обмежено)

1

0-4

4

6

Підсумковий

контроль - екзамен

Індивідуальне практичне завдання

1

20

 

40

Екзаменаційне випробування у письмовій формі за білетами (проводиться під час сесії)

20

Усього

21

 

100

 

Поточний контроль передбачає проведення лабораторних занять в аудиторії та оцінювання  виконання лабораторної роботи. Лабораторне заняття складається з двох частин: перша частина – теоретична, передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу; друга частина, експериментальна, включає виконання лабораторної роботи і оформлення звіту з неї. Лабораторні роботи містять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми розділу. Лабораторна робота має бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну. Оцінка за лабораторне заняття складається таким чином: 0,5 балу – за виконання домашньої самостійної роботи; 0,5 балу – за володіння теоретичними основами експериментальної роботи; 1 бал – за виконання лабораторної роботи, її оформлення та захист. За виконання і захист лабораторої роботи можна отримати 16-32 бали..

Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLЕ. За один вид контролю можна набрати  0-4 балів.

Підсумковий контроль складається з індивідуального практичного завдання та проведення екзаменаційного випробування у письмовій формі за білетами, що включають 3 питання:  1-е питання – теоретичне з розділу загальної хімії, і 2-е – теоретичне з розділу  хімії елементів, 3-е питання – перевірки практичних умінь застосування знань з неорганічної хімії; тривалість екзамену 2 академічні години.

Результати виконання студентом індивідуального практичного завдання оцінюється за такою шкалою:

Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього біолога.

Основна частина (1-10 балів): повнота розкриття питання (1-2 бали); опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1-4 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-4 бали).

Висновки (1-2 бали): уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки.

Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).

Підготовка комп’ютерної презентації (1-6 бали). уміння користуватися Інтернет ресурсом (1-2 бали); підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень (1-2 бали); слайд-шоу (близько 10 слайдів) (1-2 бали).

Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом по кожному пункту. Виконання індивідуального завдання оцінюється 0-20 балів.

До складання екзамену допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.


Шкала оцінювання: національна та ECTS

 

За шкалою ECTS

За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)


Последнее изменение: Tuesday, 7 March 2017, 11:30