Тема 3. Характеристика аудиторії у Інтернет

Аудиторія Інтернет. Класифікація аудиторії Інтернет. Аудиторія Інтернет в Україні. Найвідоміші дослідницькі центри і агентства глобальної мережі. Соціодемографічні характеристики міжнародної аудиторії Інтернет. Особливості розвитку української аудиторії Інтернет. Напрями використання мережі Інтернет у різних країнах світу.

Методологічні основи проведення рекламної кампанії в Інтернет. Реєстрація веб-cepвepа в каталогах і пошукових системах. Поняття Інтернет-реклами та її види. Основні характеристики Інтернет-реклами. Оптимізація бюджету. Метрики для вимірювання рекламної кампанії. Специфіка роботи з агенціями Інтернет-реклами. Вірусний маркетинг. Advergaming. Банерна реклама як ефективний засіб Інтернет-маркетингу .Медійна (банерна) реклама. Контекстна реклама. Реклама у RSS-каналах. Основні вимоги до створення банерної реклами.

Електронна пошта як важливий маркетинговий інструмент  популяризації підприємства. Маркетинг із використанням конференції UseNet і реклами на дошках оголошень. Класифікація і типові інструменти комунікаційних кампаній  в Інтернет.



Остання зміна: Monday 29 January 2024 09:41 AM