Система оцінювання
Укладач: Новосад Наталія Василівна, доцент, кандидат біологічних наук
Факультет: Біологічний
Кафедра: фізіології, імунології і біохімії з курсом цивільного захисту та медицини
Таблиця
Планові показники дисципліни
|
Семестр вивчення |
Кредитів ЄКТС |
Академічних годин |
Кількість змістових модулів і заходів контролю |
|||
|
Змістовний модуль 1 |
Змістовний модуль 2 |
залік |
||||
|
1(3) |
3 |
90 |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
Кількість аудиторних годин |
|
|
8 год-лекції 16 годин- лабораторні |
6 год-лекції 14 годин- лабораторні |
|
|
Система накопичення балів та оцінювання за результатами навчальної роботи студентів
В межах кожного проміжного модуля студент має можливість набрати по 30 балів:
· за теоретичне знання;
· тестовий контроль;
- за результати виконання лабораторної роботи
- за самостійну роботу
Накопичення балів відбувається в період вивчення модулів.
Максимальна кількість балів за залік– 40.
Підсумкова за контрольну роботу.оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами вивчення змістовних модулів і заліку (див. таблиця).
Таблиця
Система накопичення балів та обліку успішності
|
№ |
Вид контрольного заходу/кількість контрольних заходів/кількість балів |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
|
|
1 |
Відповіді на теоретичні питання на лабораторному занятті |
15 |
1 |
15 |
|
|
2 |
Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи |
15 |
1 |
15 |
|
|
3 |
Результат виконання завдань самостійної роботи |
15 |
1 |
15 |
|
|
4 |
Тестові випробування до кожного лабораторного заняття |
15 |
1 |
15 |
|
|
5
|
Підсумковий к контроль – залік |
Індивідуальне практичне завдання |
1 |
20 |
20 |
|
Контрольне тестування за вивченим матеріалом курсу (проводиться по завершенню вивчення курсу на вибір викладача: в письмовому або електронному вигляді) |
20 |
20 |
|||
|
Усього |
39 |
|
100 |
||
Перевірка рівня засвоєння теоретичних знань (тестовий модульний контроль) за вибором викладача може здійснюватись: шляхом комп'ютерного або письмового тестування.