Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

          • Кафедра всесвітньої історії та міжнародних відносин

          • Кафедра давньої і нової історії України та методик...

            • archive

            • Давня та нова історія України (Історія та археолог...

            • Історія Революції Гідності листопад 2013 – лютий 2...

            • Методика роботи з історичними джерелам на уроках і...

            • Особливості роботи вчителя історії в умовах НУШ

            • Інтерактивні технології викладання історії у 10–11...

            • Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...

              • Sekcja ogólna

              • Topic 1

                • StronaЛекція1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КУРСУ .

                • PlikЛекція 1

                • Adres URL"Міф про Новоросію"

                • Adres URLПівдень без міфів: концепція "Новоросії" (Укр інст...

                • Adres URLМалоросія, Великоросія, Новоросія – що насправді о...

                • WarsztatПрактичне заняття 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КУРСУ (2 г...

                • StronaЛекція 2. «ПРОЕКТ НОВОРОСІЯ»: ПОЛІТИКА ЦАРСЬКОГО У...

                • PlikЛекція 2

                • Adres URL"Крим – не Росія: розвінчуємо російські міфи, Істо...

                • Adres URL"Чий Донбас: розвінчання російських міфів про Схід...

                • WarsztatПрактичне заняття 2.«ПРОЕКТ НОВОРОСІЯ»: ПОЛІТИКА Ц...

                • StronaЛекція 3.ПИТАННЯ ПРО СТАТУС ПІВДНЯ УКРАЇНИ В УМОВА...

                • PlikЛекція 3.

                • Adres URL100 років української революції: як починала Центр...

                • Adres URL100 років української революції: як починала Центр...

                • Adres URLУкраїнська Народна Республіка (УНР): 100 років | М...

                • WarsztatПрактичне заняття 3. ПИТАННЯ ПРО СТАТУС ПІВДНЯ УКР...

                • WarsztatПрактичне заняття 4. Курс більшовиків на дезінтегр...

                • Adres URLРадянські сепаратистські республіки в період Украї...

                • Adres URLДКР - Невідоме про Донбас: історія, яку варто знати

                • Adres URLДКР 1917 р. донецький сепаратизм. Ч.1

                • Adres URLДКР 1917 р. донецький сепаратизм. Ч.2

                • StronaЛекція 4. ІНТЕГРАЦІЙНА ПОЛІТИКА ГЕТЬМАНСЬКОГО РЕЖИ...

                • PlikЛекція 4

                • WarsztatПрактичне заняття 5.УКРАЇНСЬКА ІНТЕГРАЦІЙНА ПОЛІТИ...

                • Adres URLПетр Болбочан - освободитель Крыма // 10 вопросов ...

                • StronaЛекція 5. УКРАЇНА ЧИ "НОВОРОСІЯ"? ПИТАННЯ ПРО СТА...

                • PlikЛекція5

                • WarsztatПрактичне заняття 6. Білогвардійські плани щодо "Н...

                • Adres URLПриєднати Крим: досвід Гетьмана Скоропадського // ...

                • Adres URLН.Махно і Україна

                • Adres URLБілогвардійці та українське питання.

                • ZadanieМЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Самостійної роботи

                • TestТести №1

              • Topic 2

              • Topic 3

            • Алгоритми та евристики як засіб пізнання історії у...

            • Антиукраїнський характер шкільної історичної освіт...

            • Атестаційний екзамен (додаткова спеціальність сере...

            • Атестаційний екзамен (предметна спеціальність сере...

            • Вибіркові дисципліни ОР магістр, 014.03 Середня ос...

          • Кафедра джерелознавчих студій та суспільних комуні...

          • Кафедра новітньої історії України

          • Практична підготовка ФІМВ

          • Інформація, Стастистика ФІМВ

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська ...

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
Вибір дисциплін Minimalizuj Rozwiń
Вибір дисциплін Minimalizuj Rozwiń
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет історії та міжнародних відносин
  5. Кафедра давньої і нової історії України та методик...
  6. Проект "Новоросія" і сучасна російсько-українська...
  7. Topic 1
  8. ДКР 1917 р. донецький сепаратизм. Ч.1

ДКР 1917 р. донецький сепаратизм. Ч.1

Wymagania zaliczenia
Kliknij ДКР 1917 р. донецький сепаратизм. Ч.1, aby otworzyć zasób.
Previous activity
ДКР - Невідоме про Донбас: історія, яку варто знати
Next activity
ДКР 1917 р. донецький сепаратизм. Ч.2
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną