Структура за темами

  • Загальне

             Ефективність та успішність інклюзивної освіти детермінується готовністю учителя до роботи в нових умовах. Інклюзивна готовність педагогів визначається як складна інтегрована якість особистості, зміст якої розкривається через комплекс компетенцій, котрі й визначають ефективність професійної діяльності.м  Тому метою курсу є обґрунтування методологічної основи готовності педагога до педагогічної діяльності в умовах впровадження інклюзивної освіти. 

    Завдання: 

    1. Визначити комплекс особистісно значущих якостей та професійних компетентностей педагога, необхідних для ефентивної організації інклюзивного навчального процесу.

    2. Сформувати у студентів на формуванні системи знань, умінь та навичок, які забезпечать успішну комунікацію з командою фахівців і співробітництво з школярами з обмеженими освітніми можливостям та їхніми батьками.

    3. Висвітлити структуру педагогічного інклюзивного процесу; ознайомити студентів з методами, засобами та формами організації інклюзивного навчання у закладах освіти.

    4. Розкрити основи комплексної педагогічної діагностики розвитку дітей з особливими потребами та організації освітньої роботи з урахуванням різновидів відхилень у розвитку особистості.




    Викладач Соха Наталія Володимирівна (кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти)

    nsokha031@gmail.com




  • Секція 1

    • Секція 2

      • Секція 3

        • Секція 4