Тема 2. Мотивація та складові ефективного навчання історії
Етап налаштування
- Етап налаштуванняПоточний етап
- Інформація про завдання Семінар створено. Будь ласка, зачекайте поки він перейде в наступний етап.
- Етап здачі робіт
- Етап оцінювання
- Етап оцінювання оцінок
- Закрито
Проблеми для дискусії:
1. Фактори процесу навчання та їх значення в історичній освіті.
2. Види мотивації та чинники виникнення сталої пізнавальної мотивації:
2.1. Зміст навчання;
2.2. Організація діяльності на уроці;
2.3. Колективні форми роботи;
2.4. Оцінка навчальної діяльності.
3. Організація сприймання та уваги школярів під час викладу.
4. Прийоми запам'ятовування та застосування історичного матеріалу.
5. Роль особистості вчителя у навчальному процесі.
6. Прийоми та засоби забезпечення доброї дисципліни на уроці.
Індивідуальне практичне завдання:
Розробіть три прийоми мотивування школярів до вивчення історії на цікавих для Вас темах шкільної програми.
Ресурси:
1. Курилів В. Методика викладання історії: Навч. посібник / В. Курилів. – Львів, Торонто: Світ, 2003. – 248 с. (розділи 4, 10).
2. Подласый И. П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студ. пед. вузов: В 2 кн. / И. П. Подласый – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – С. 343-352.
3. Такман Б. В. Педагогическая психология: от теории к практике / Такман Б. В. ; [пер. с англ.]. – М. : Прогресс, 2002. – С. 407-411.
Терно С. Критичне мислення – сучасний вимір суспільствознавчої освіти / С. О. Терно. – Запоріжжя: Просвіта, 2009. – 268 с. (розділи 2, 3).