Схема розділу

  • Мета та завдання навчальної дисципліни

    Метою викладання  навчальної дисципліни «Хімія харчових добавок» є сформувати уявлення про класифікацію, фізико-хімічні, функціонально-технологічні, споживчі властивості харчових добавок, методи їх контролю та гігієнічного регламентування.

      Основними завданнями вивчення дисципліни «Хімія харчових добавок» є

    -  навчити студентів оцінювати  функціонально-технологічні, споживчих властивості та безпечність харчових добавок;

    -  забезпечити студентів комплексом знань, практичних вмінь та навичок, необхідних у майбутній професійній діяльності.   

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

    знати:

    -          класифікацію, маркування та функціональну роль харчових добавок;

    -          закони та нормативні документи, що регламентують використання та норми харчових добавок в Україні та світі;

    -          фізико-хімічні методи визначення вмісту харчових добавок і вітамінів в продуктах харчування.

    вміти:

    -          визначати  харчові добавки і вітаміни за маркуванням в харчових продуктах;

    -          оцінювати технологічну, споживчу  цінність та безпечність харчових добавок;

    -          оптимізувати вибір методики визначення вмісту добавок і вітамінів в продуктах харчування.

    Міждисциплінарні зв’язки. Знання, отримані студентами з дисципліни «Хімія харчових добавок» дозволяють закріпити знання з дисциплін: «Неорганічна хімія», «Аналітична хімія», «Органічна хімія», «Біохімія»,  «Техніка експерименту». Все це  дозволяє в процесі навчання забезпечити студентів комплексом знань, практичних вмінь та навичок, необхідних у майбутній їх професійній діяльності.