Опції зарахування

Метою викладання навчальної дисципліни «Податкові системи зарубіжних країн» є  формування у студентів сучасного економічного мислення та систем спеціальних знань в галузі оподаткування на рівні різних держав, вивчення особливостей податкових систем у різних країнах, що становить теоретичну основу дисципліни, а також набуття практичних навичок щодо застосування світового досвіду при організації податкової системи в Україні з метою уникнення помилок, що мали місце в інших державах.

Об’єктом вивчення навчальної дисципліни є система оподаткування зарубіжних країн та її особливості.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Податкові системи зарубіжних країн» є:  

опанувати теоретичні та організаційні основи податкових систем зарубіжних країн;

поглиблено вивчити податкове законодавство зарубіжних країн;

з’ясувати проблеми оподаткування зарубіжних країн;

з’ясувати функції контролюючих органів зі сплати податків в зарубіжних країнах;

ознайомитися зі специфікою роботи податкових органів в зарубіжних країнах;

ознайомитися з різновидами податків в зарубіжних країнах;

набути навичок застосовувати світовий досвід при організації податкової системи в Україні;

набути вміння роз’яснювати окремі положення податкового законодавства зарубіжних країн, давати пропозиції щодо його вдосконалення в Україні для уникнення помилок, що мали місце в інших державах.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен набути таких результатів навчання (знання, уміння тощо) та компетентностей:

 

Заплановані робочою програмою результати навчання

та компетентності

Методи і контрольні заходи

1

2

Загальні компетентності

ЗК1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК3. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні.

ЗК4. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми.

ЗК5. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

ЗК6. Навички міжособистісної взаємодії.

ЗК7. Здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети.

ЗК8. Здатність працювати в міжнародному контексті.

ЗК10 Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

 

Методи контролю: спостереження за навчальною роботою здобувачів вищої освіти, письмовий контроль, тестова перевірка.  

Контрольні заходи включають модульний  контроль успішності студентів, який здійснюється для перевірки рівня засвоєння  навчального матеріалу в кінці кожного змістовного модуля.

Ще однією формою контрольного заходу є вхідний контроль, який проводиться перед вивченням даного курсу з метою визначення рівня підготовки студентів з дисциплін, які забезпечують цей курс.

Спеціальні компетентності

СК1. Здатність використовувати фундаментальні закономірності розвитку фінансів та банківської справи у поєднанні з дослідницькими і управлінськими інструментами для здійснення професійної та наукової діяльності.

СК3. Здатність застосовувати управлінські навички у сфері фінансів, банківської справи та страхування.

СК4. Здатність оцінювати дієвість наукового, аналітичного і методичного інструментарію для обґрунтування управлінських рішень у сфері фінансів, банківської справи та страхування.

СК5. Здатність оцінювати межі власної фахової компетентності та підвищувати професійну кваліфікацію.

СК6. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при розв’язанні складних задач і проблем у сфері фінансів, та кредиту.

СК7. Здатність до пошуку, використання та інтерпретації інформації, необхідної для вирішення професійних і наукових завдань в сфері фінансів та кредиту.

СК8. Здатність застосовувати інноваційні підходи в сфері фінансів та кредиту.

СК10. Здатність розробляти проєкти, управляти ними, виявляти ініціативу та підприємливість. 

 

Методи контролю: письмова перевірка, виконання ситуаційний завдань, тестовий контроль, презентації результатів виконаних завдань та досліджень, реферат, есе.  

Контрольні заходи включають поточний контроль, який здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до  виконання  конкретних видів навчальної діяльності.  Поточний контроль може проводитися у формі усного опитування (участь у дискусіях) або письмового контролю на практичних заняттях, виконання ситуаційних завдань, доповіді з презентацією, а також у формі комп'ютерного  тестування.

Ще однією формою контрольного заходу є підсумковий контроль, тобто залік.

Програмні результати навчання

ПР01. Використовувати фундаментальні закономірності розвитку фінансів, банківської справи та страхування у поєднанні з дослідницькими і управлінськими інструментами для здійснення професійної та наукової діяльності.

ПР02. Знати на рівні новітніх досягнень основні концепції і методології наукового пізнання у сфері фінансів та кредиту.

ПР03. Здійснювати адаптацію та модифікацію існуючих наукових підходів і методів до конкретних ситуацій професійної діяльності.

ПР04. Відшуковувати, обробляти, систематизувати та аналізувати інформацію, необхідну для вирішення професійних та наукових завдань в сфері фінансів та кредиту.

ПР06. Доступно і аргументовано представляти результати досліджень усно і письмово, брати участь у фахових дискусіях.

ПР07. Вирішувати етичні дилеми з опорою на норми закону, етичні принципи та загальнолюдські цінності

ПР08. Вміти застосовувати інноваційні підходи у сфері фінансів і кредиту та управляти ними.

ПР09. Застосовувати управлінські навички у сфері фінансів та банківської справи.

ПР10. Здійснювати діагностику і моделювання фінансової діяльності суб’єктів господарювання.

ПР11. Застосовувати поглиблені знання в сфері фінансового, та банківського менеджменту для прийняття рішень.

ПР12. Обґрунтувати вибір варіантів управлінських рішень у сфері фінансів, банківської справи та оцінювати їх ефективність з урахуванням цілей, наявних обмежень, законодавчих та етичних аспектів.

ПР13. Оцінювати ступінь складності завдань при плануванні діяльності та опрацюванні її результатів.

ПР14. Планувати діяльність організації в стратегічному та тактичному розрізах.  

Методи контролю: письмове опитування (одноваріантні запитання), самостійна робота, виконання ситуаційних завдань, тестова перевірка, презентації результатів виконаних завдань та досліджень, написання рефератів та есе, виступи студентів.   

Контрольні заходи включають модульний  контроль успішності студентів, поточний контроль, підсумковий контроль.  

Модульний  контроль успішності студентів здійснюється для перевірки рівня засвоєння  навчального матеріалу в кінці кожного змістовного модуля у формі письмового опитування.

Поточний контроль проводиться у формі письмового контролю на практичних заняттях, виступів студентів при обговоренні питань на практичних заняттях, а також у формі комп'ютерного  тестування, презентації результатів виконаних завдань та досліджень, виступів студентів.

Підсумковий контроль, тобто залік, проводиться в усній формі за білетами (відповіді на питання) та у письмовій формі за контрольними завданнями (ситуаційне завдання), а також за допомогою тестування (через систему Moodle).

 

 

 


Кредити: 3
Семестр: 123
Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.