Sekcja ogólna
ОПИС КУРСУ
Набуття у майбутніх фахівців теоретичних та практичних навичок, а також сформувати знання щодо сучасної системи міжнародного маркетингу, міжнародних каналів розподілу їх сутності і ролі в розвитку світової економіки і глобалізації господарських зв'язків.
Вивчення теоретичних т методологічних підходів щодо використання підходів міжнародних каналів розподілу, навчити студентів використовувати на практиці використовувати методи і прийоми міжнародної маркетингової діяльності, які необхідні у майбутній професійній діяльності.
Мета курсу – є надати студентам глибоких знань в застосуванні теорії порівняльних переваг і причини зростання міжнародної торгівлі, основних характеристики ринків в міжнародному маркетингу, переваги роботи на міжнародному ринку, суть і роль міжнародного маркетингу в розвитку світової економіки та у діяльності економічних об’єктів та їх майбутньої професійної діяльності.
На методичному рівні ознайомити студентів з основними підходами проведення міжнародних маркетингових досліджень, аналізу конкурентоспроможності економічних об'єктів різних економічних рівнів.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе:
1) аналізувати особливості організації і проведення маркетингових досліджень на зовнішніх ринках;
2) обґрунтовувати рішення про вихід на зовнішній ринок;
3) використовувати інструменти маркетингового дослідження;.
4) враховувати аспекти міжнародного бізнес-середовища при здійсненні маркетингової діяльності;
5) розуміти специфіку різних способів проникнення на зовнішні ринки;
6) розробляти заходи щодо підвищення конкурентоспроможності товару і компанії на закордонних ринках з застосуванням сучасних технологій.