Структура за темами

  • Загальне

    Метою викладання навчальної дисципліни «Прикладна токсикологія» є формування у аспірантів комплексу знань щодо дії на організм людини та тварин токсичних речовин, їх надходження‚ розподілу і виведення з організму; основних синдромів отруєнь‚ методів прискореного виведення токсичних речовин із організму‚ антидотної терапії‚ симптоматичної терапії.

    Основними завданнями вивчення дисципліни «Прикладна токсикологія» є засвоєння знань про механізми проникнення отрути через мембрани та наслідки цього для клітини та організму в цілому; токсико-кінетичні особливості різних видів отруєнь; метаболічні процеси перетворень отрути в організмі.

    У результаті вивчення навчальної дисципліни аспірант повинен знати:

    •   розділи токсикології як науки;
    •   класифікації токсичних речовин;
    •   основні синдроми отруєнь;
    •    методи прискореного виведення отруйних речовин із організму;
    •    методи антидотної терапії;
    •   методи симптоматичної терапії;
    •   шляхи потрапляння та виведення отрут з організму;
    •   методи вивчення токсичності речовин;
    •   шляхи перетворення токсичних речовин в організмі.

    вміти:

    •   розрізняти ознаки отруєння;
    •   класифікувати види отруєнь;
    •   надавати першу долікарську допомогу при отруєннях;
    •   надавати першу долікарську допомогу при токсичних ураженнях;
    •   використовувати знання та навички, одержані під час вивчення даної дисципліни в подальшій трудовій та учбовій діяльності.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми аспіранти повинні досягти таких компетентностей:

    • ЗК1 - Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу нових та комплексних ідей;
    • ЗК2 - Здатність вчитися, оволодівати сучасними знаннями, застосовувати їх у практичних ситуаціях;
    • ЗК3 - Здатність до формування системного наукового світогляду та загального культурного кругозору;
    • ЗК5 - Здатність діяти на основі морально-етичних норм і стандартів професійної поведінки науковців і викладачів, дотримуватися принципів академічної доброчесності;
    • ЗК6 - Здатність до пошуку, оброблення та аналізу наукової інформації з різних джерел; використання інформаційно-комунікаційних технологій у дослідницькій та викладацькій діяльності;
    • ЗК8 - Здатність до започаткування, планування та проведення наукових досліджень на відповідному рівні, із забезпеченням якості виконуваних робіт, дотримання правил безпеки та бережливого ставлення до навколишнього середовища;
    • ЗК9 - Здатність до започаткування, планування та проведення наукових досліджень на відповідному рівні, із забезпеченням якості виконуваних робіт, дотримання правил безпеки та бережливого ставлення до навколишнього середовища;
    • ЗК11 - Здатність працювати у науковому колективі та організовувати його діяльність; виявляти та вирішувати проблеми, приймати обґрунтовані рішення, діяти свідомо та відповідально, демонструвати ініціативу та наполегливість щодо поставлених завдань і взятих зобов’язань;
    • ЗК14 - Здатність працювати автономно; планувати та управляти своїм часом;
    • ЗК15 - Здатність до особистісного та професійного розвитку.