Section outline
-
Консультація:Взаємодія у Zoomідентифікатор для Zoom конференцій 561 345 2540пароль 13131313
-
Тема 1. Загальні положення про послуги. Тема 2. Нормативне регулювання питань надання послуг. Тема 3. Різновиди послуг
-
Тема 4. Захист прав: загальна характеристика. Тема 5. Права та обов’язки учасників відносин сфери обслуговування. Тема 6. Юридичні документи, якими опосередковуються відносини у сфері обслуговування.
-
Тема 7. Поняття та загальна характеристика освітніх послуг. Тема 8. Права та обов’язки учасників освітніх відносин. Тема 9. Захист прав учасників освітніх відносин.
-
Тема 10. Поняття та загальна характеристика соціальних послуг. Тема 11. Права та обов’язки учасників соціального обслуговування. Тема 12. Захист прав учасників соціального обслуговування. -
Тема 13. Поняття та загальна характеристика фінансових послуг. Тема 14. Права та обов’язки учасників відносин з надання фінансових послуг. Тема 15. Захист прав учасників відносин з надання фінансових послуг.
-
Тема 16. Поняття та загальна характеристика адміністративних послуг. Тема 17. Права та обов’язки учасників адміністративного обслуговування. Тема 18. Захист прав учасників адміністративного обслуговування.
-
Тема 19. Поняття та загальна характеристика житлово-комунальних послуг. Тема 20. Права та обов’язки учасників житлово-комунальних послуг. Тема 21. Захист прав учасників житлово-комунального обслуговування.
-
Тема 22. Поняття та загальна характеристика медичних послуг. Тема 23. Права та обов’язки учасників медичного обслуговування. Тема 24. Захист прав учасників медичного обслуговування.
-
Тема 25. Поняття та загальна характеристика туристичних послуг. Тема 26. Права та обов’язки учасників туристичних послуг. Тема 27. Захист прав учасників туристичних послуг -
Тема 28. Поняття та загальна характеристика юридичних послуг. Тема 29. Права та обов’язки учасників юридичних послуг. Тема 30. Захист прав учасників надання юридичних послуг.
-
Шановні студенти. Пропоную вам заповнити гугл форму, мета якої - отримання зворотного зв'язку від вас щодо якості цього навчального курсу. Форма анонімна. Ви маєте можливість висловити свої зауваження, побажання, рекомендації тощо, що дозволить покращити навчальний курс. Дякую за співпрацю!