Sekcja ogólna
Мета курсу: дати уявлення про специфіку політичного маркетингу та його місце в системі сучасних політичних та управлінських наук.
У результаті вивчення курсу студент повинен
Знати:
1. Історію зародження і розвитку політичного маркетингу.
2. Сутність, структуру, функції та основні види політичного маркетингу.
3. Напрямки організації політичного маркетингу.
4. Специфіку функціонування політичного ринку та його складових елементів.
5. Практику використання політичного маркетингу в державному управлінні.
6. Зміст виборчої інженерії як легального засобу впливу на виборчий процес.
7. Основні складові електорального маркетингу.
8. Можливості практичного застосування отриманих знань.
Вміти:
1. Використовувати отримані знання на практиці.
2. Застосовувати набуті знання для аналізу політичного ринку та його основних складових елементів.
3. Виявляти сильні і слабкі позиції передвиборчої політичної реклами тих чи інших політичних партій та політичних лідерів.
4. Розробляти та фахово проводити політичні та маркетингові дослідження.
5. Орієнтуватися в прийомах, методах і засобах формування та створення у суспільній
свідомості відповідних іміджів реальних суб’єктів політики.