Allgemeines
ЛІТЕРАТУРА І СУСПІЛЬСТВО: ГЕНДЕРНІ ПРОЄКЦІЇ
Компетентності
інтегральна: здатність розв'язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми з галузі філології в процесі навчання та професійної діяльності, що передбачає застосування вітчизняних та зарубіжних теорій і методів лінгвістики й літературознавства і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
загальні: здатність вчитися, вдосконалювати власне навчання і виховання, з високим рівнем автономності; здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію; навички роботи з інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел, передусім - за допомогою цифрових технологій); критичне осмислення основних світоглядних теорій і принципів у навчанні та професійній діяльності;
спеціальні (фахові, предметні компетентності): здатність до критичного та креативного мислення, самостійного опанування новим знанням, коректного оцінювання набутого досвіду та теоретичних знань із позицій сучасних досягнень філології та інших гуманітарних дисциплін; здатність оперативно засвоювати нові теорії, концепції, методики дослідження, що генеруються як у галузі філології, так і на міждисциплінарному рівні; здатність застосовувати знання основних положень і концепцій у сфері теорії та історії мов і літератур, що вивчаються; для аналізу мовних та літературних явищ й інтерпретації тексту.
Компетентності
інтегральна: здатність розв'язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми з галузі філології в процесі навчання та професійної діяльності, що передбачає застосування вітчизняних та зарубіжних теорій і методів лінгвістики й літературознавства і характеризується комплексністю та невизначеністю умов;
загальні: здатність вчитися, вдосконалювати власне навчання і виховання, з високим рівнем автономності; здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію; навички роботи з інформацією (уміння знаходити та аналізувати інформацію з різних джерел, передусім - за допомогою цифрових технологій); критичне осмислення основних світоглядних теорій і принципів у навчанні та професійній діяльності;
спеціальні (фахові, предметні компетентності): здатність до критичного та креативного мислення, самостійного опанування новим знанням, коректного оцінювання набутого досвіду та теоретичних знань із позицій сучасних досягнень філології та інших гуманітарних дисциплін; здатність оперативно засвоювати нові теорії, концепції, методики дослідження, що генеруються як у галузі філології, так і на міждисциплінарному рівні; здатність застосовувати знання основних положень і концепцій у сфері теорії та історії мов і літератур, що вивчаються; для аналізу мовних та літературних явищ й інтерпретації тексту.