Основними завданнями вивчення дисципліни є:
- ознайомити студентів із основними поняттями дисципліни;
- ознайомити з законодавчо-нормативною базою щодо конкуренції;
- охарактеризувати сутність конкурентоспроможності об'єктів ринкових відносин;
- узагальнити знання щодо типів ринків;
- оволодіти методикою аналізу конкурентів;
- ознайомити з внутрішньогалузевим структурним аналізом;
- навчити особливостям комплексної оцінки конкурентоспроможності підприємства;
- ознайомити з особливостями різних видив конкурентних стратегій;
- оволодіти підходами до формування та реалізації конкурентних стратегій.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
- основні поняття дисципліни;
- нормативно-законодавчу базу, що визначає відносини суб’єктів господарювання в конкурентних ринкових умовах;
- основні фактори, що забезпечують конкурентоспроможність;
- основні характеристики типів ринку;
- методику оцінки конкурентоспроможності суб’єкта господарювання;
- основні типи конкурентних стратегій;
- особливості формування конкурентних стратегій різних підприємств;
- підходи до реалізації конкурентної стратегії.
вміти:
- оцінювати конкурентоспроможність продукту;
- оцінювати конкурентоспроможність підприємства;
- визначати основні фактори, що впливають на вибір конкурентної стратегії підприємства;
- визначати конкурентні переваги та конкурентний потенціал підприємства;
- використовувати основні підходи до формування конкурентної стратегії підприємства.