Структура за темами



  • Мета викладення навчальної дисципліни  дати студентам знання та виробити в них навички опрацьовувати й обґрунтовувати конкретні положення, які стосуються актуальних проблем щодо конкурентного аналізу та розробки конкурентної стратегії підприємства.

    Основними завданнями вивчення  дисципліни є:

    -                 ознайомити студентів із основними поняттями дисципліни;

    -                 ознайомити з законодавчо-нормативною базою щодо конкуренції;

    -                 охарактеризувати сутність конкурентоспроможності об'єктів ринкових відносин;

    -                 узагальнити знання щодо типів ринків;

    -                 оволодіти методикою аналізу конкурентів;

    -                 ознайомити з внутрішньогалузевим структурним аналізом;

    -                 навчити особливостям комплексної оцінки конкурентоспроможності підприємства;

    -                 ознайомити з особливостями різних видив конкурентних стратегій;

    -                 оволодіти підходами до формування та реалізації конкурентних стратегій.

    Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

    знати:

    -                 основні поняття дисципліни;

    -                 нормативно-законодавчу базу, що визначає відносини суб’єктів господарювання в конкурентних ринкових умовах;

    -                 основні фактори, що забезпечують конкурентоспроможність;

    -                 основні характеристики типів ринку;

    -                 методику оцінки конкурентоспроможності суб’єкта господарювання;

    -                 основні типи конкурентних стратегій;

    -                 особливості формування конкурентних стратегій різних підприємств;

    -                 підходи до реалізації конкурентної стратегії.

    вміти:

    -                 оцінювати конкурентоспроможність продукту;

    -                 оцінювати конкурентоспроможність підприємства;

    -                 визначати основні фактори, що впливають на вибір конкурентної стратегії підприємства;

    -                 визначати конкурентні переваги та конкурентний потенціал підприємства;

    -                 використовувати основні підходи до формування конкурентної стратегії підприємства.


  • ЗМ1-ЗМ2. Теоретичні основи конкуренції і конкурентоспроможності

  • ЗМ3-ЗМ4. Формування конкурентної стратегії підприємства

  • Індивідуальне завдання ( для студентів заочної форми навчання)