Загальне
- Інформація про викладача: Литвиненко Раїса Олександрівна, доцент кафедри фізіології, імунології і біохімії з курсом цивільного захисту та медицини, кандидат біологічних наук (спеціальність 03.00.09 - імунологія).
тест містить 10 питань
Поточна контрольна робота оцінюється в 9 балів та містять 3 теоретичні питання, кожне з яких оцінюється в 3 бали.
Письмові завдання подаються через платформу Moodle у рукописному вигляді,
відповідь на теоретичне питання передбачає розгорнуте розкриття змісту питання з наведенням власних прикладів.
Теоретичні питання оцінюються:
3 бали – відповідь бездоганна за змістом, формою та обсягом; студент вільно володіє матеріалом, при відповіді показує досконале знання навчальної літератури, наводить власні міркування, робить узагальнюючі висновки, використовує знання з суміжних галузевих дисциплін, доцільно використовує матеріал при наведенні прикладів;
2,5 балів передбачають досить високий рівень знань і навичок, відповідь логічна, містить деякі неточності при наведенні прикладів, можливі труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків;
2 бали студент відповідає по суті питання і в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна і містить неточності, порушується послідовність викладення матеріалу, виникають труднощі у наведенні прикладів;
1,5 балів – студент лише в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна і неглибока, лише частково розкриває зміст питання; студент дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладення матеріалу, відчуває труднощі при наведенні прикладів;
1-0,5 балів ставиться, коли студент практично не знає програмного матеріалу, не розкриває зміст питання;
0 балів ставиться, коли відповідь відсутня.
ВАРІАНТ РОБОТИ ВІДПОВІДАЄ № студента в списку групи:Поточна контрольна робота оцінюється в 9 балів та містять 3 теоретичні питання, кожне з яких оцінюється в 3 бали (теми змістового модулю 5-8).
Письмові завдання подаються через платформу Moodle у рукописному вигляді,
відповідь на теоретичне питання передбачає розгорнуте розкриття змісту питання з наведенням власних прикладів.
Теоретичні питання оцінюються:
3 бали – відповідь бездоганна за змістом, формою та обсягом; студент вільно володіє матеріалом, при відповіді показує досконале знання навчальної літератури, наводить власні міркування, робить узагальнюючі висновки, використовує знання з суміжних галузевих дисциплін, доцільно використовує матеріал при наведенні прикладів;
2,5 балів передбачають досить високий рівень знань і навичок, відповідь логічна, містить деякі неточності при наведенні прикладів, можливі труднощі при формулюванні узагальнюючих висновків;
2 бали студент відповідає по суті питання і в загальній формі розбирається у матеріалі, але відповідь неповна і містить неточності, порушується послідовність викладення матеріалу, виникають труднощі у наведенні прикладів;
1,5 балів – студент лише в загальній формі розбирається у матеріалі, відповідь неповна і неглибока, лише частково розкриває зміст питання; студент дає недостатньо правильні формулювання, порушує послідовність викладення матеріалу, відчуває труднощі при наведенні прикладів;
1-0,5 балів ставиться, коли студент практично не знає програмного матеріалу, не розкриває зміст питання;
0 балів ставиться, коли відповідь відсутня.
ВАРІАНТ РОБОТИ ВІДПОВІДАЄ № студента в списку групи:Індивідуальне завдання виконується у вигляді науково-дослідної роботи за однією з обраних тем дисципліни.
При виконанні індивідуального завдання студент має користуватися такими вказівками: об’єм основної частини індивідуальної роботи 10-15 друкованих аркушів (А4), кегль шрифту 14, міжрядковий відступ 1,5. Наприкінці індивідуального завдання обов’язково надається список використаних джерел.
Максимальна кількість балів, яку може отримати студент – 20 балів.
Тему індивідуального завдання обирає студент.
Критерії оцінювання та шкала оцінювання індивідуального завдання:
цілісність, систематичність, критичний аналіз суті та змісту першоджерел, виклад фактів, ідей, результатів досліджень у логічній послідовності; правильність оформлення – 3 бали;
повнота розкриття питання; аналіз сучасного стану дослідження проблеми, розгляд тенденцій подальшого розвитку певного питання – 2 бали;
уміння формулювати власне відношення до проблеми, робити аргументовані висновки – 2 бали;
дотримання правил реферування наукових публікацій – 1 бал;
дотримання вимог щодо технічного оформлення структурних елементів роботи (титульний аркуш, план, основна частина, висновки, додатки (якщо вони є), список використаних джерел, тестові завдання) – 1 бал;
захист виконаного індивідуального завдання – 3 бали;
презентаційні матеріали, оформлені у вигляді слайдів комп’ютерної презентації – 4 бали;
розробка не менше 10 тестових завдань за темою –4 бали.
Шкала оцінювання індивідуального завдання:
Високий 17-20Відмінно
Достатній 12-16 Добре
Середній 5-11 Задовільно
Низький 0-4 Незадовільно
Оцінка з індивідуального завдання є обов’язковим балом, який враховується при підсумковому оцінюванні (заліку) навчальних досягнень студентів із навчальної дисципліни.
Тест до заліку оцінюється в 20 балів, містить по 1-2 випадкові питання з вибором 1 або кількох правильних відповідей за темою № 1-13 (всього 20 питань).
Тест до виконання доступний до 13.00, 24.12.2020 р.
1 спроба, час виконання - 20 хв.
Бажаю успіхів!