Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

            • archive

            • Організація ПР-кампанії

            • Рекламні та PR-стратегії в бізнесовій сфері (Бара...

            • Аналітико-синтетичне опрацювання документної інфор...

            • Антикризові комунікації в інфомаційній діяльності

            • Атестаційний екзамен спеціальність: 029 "Інформац...

            • Вибіркові дисципліни 029 Інформаційна, бібліотечна...

            • Візуалізація даних

            • Вступ до спеціальності "інформаційна, бібліотечна ...

            • Вступ до спеціальності. Інформаційно-комунікаційна...

            • Галузева реклама і ПР. Літературна проблематика (І...

            • Глобальні телемережі новин у світовому інформаційн...

            • Event-менеджмент в ПР-діяльності

              • General

              • Змістовий модуль 1.Еvent-менеджмент в PR-діяльност...

              • Змістовий модуль 2. Підготовчий етап (pre-event) ...

              • Змістовий модуль 3. Організація та проведення заходів

                • FileЛекція 5. Організація та проведення заходів

                • FileПрактичне заняття №7. Планування еvent-заходу в PR...

                • AssignmentЗавдання 7

                • FileПрактичне заняття №8 Організаційні елементи еven...

                • AssignmentЗавдання 8

                • FileПрактичне заняття №9 Паспорт та сценарій заходу

                • FileСловник сценарної термінології

                • AssignmentЗавдання 9

                • FileПрактичне заняття №10. Оцінка ефективності івенту

                • AssignmentЗавдання 10

              • Змістовий модуль 4. Ризик-менеджмент event-менедж...

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Event-менеджмент в ПР-діяльності

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...
  6. Event-менеджмент в ПР-діяльності
  7. Змістовий модуль 3. Організація та проведення заходів
  8. Завдання 10

Завдання 10

Completion requirements
Opened: Tuesday, 14 March 2023, 12:00 AM
Due: Sunday, 21 March 2027, 12:00 AM

? Письмові завдання

1.   Наведіть аргументи щодо підтримки зазначеної думки або спростуйте і  наведіть аргументи проти:

«Сьогодні спеціальні івенти стають дедалі ефективнішим засобом комунікації. В умовах скептичного і часом недовірливого ставлення до реклами спеціальний івент є саме тим інструментом, який здатний викликати в учасника яскравий емоційний відгук, залучити його в те, що відбувається, і в такий спосіб створити позитивне враження і думку про бренд. Впливаючи на емоційну сферу, спеціальна подія створює міцні зв’язки між учасником заходу та його організатором».

 

2.   Порівняйте інструментарії резонансного та соціологічного методів дослідження ефективності еvent -заходу.

 

Резонансний метод за основні показники приймає індекс цитування (кількісний показник) і коефіцієнт співвідношення позитивних і негативних публікацій (якісний показник). При цьому кількість повідомлень у ЗМІ після проведеного спеціального івенту не повинно бути єдиним засобом оцінки ефективності. Тоді за точку відліку може бути взятий ступінь популярності компанії/бренда і думка цільової аудиторії до і після події.

Соціологічний метод пов’язаний з вимірами думки цільової аудиторії до початку події і після її закінчення. Його перевагою є те, що він дозволяє укладати в числові рамки такі нераціональні показники, як лояльність до марки і ставлення до бренда. Але його недолік полягає в суб’єктивній оцінці отриманих даних

 

3.   Підготуйте план вимірювання показників оцінки проведеного еvent -заходу.

З метою оцінки проведеного івент-заходу можна також здійснити вимірювання показників:

ü кількість учасників (загальне і за категоріями) — у даному випадку доцільно створити портрет учасника події;

ü активність учасників;

ü думка учасників події;

ü ефективність публікацій у ЗМІ (вимірювання кількості медіа-каналів, які повідомляють про подію);

ü задоволеність учасників;

ü фінансові показники.

 

 

? Завдання для самостійної роботи

Опрацювання теоретичного матеріалу: 

·         Зоріна О.І. Ефективність використання методів івент-маркетингу підприємствами транспорту. Ефективна економіка. № 5. 2014

URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3027

 

·        Пічик К. В. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. 1. (1). С. 145–148. URL: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813


Previous activity
Практичне заняття №10. Оцінка ефективності івенту
Next activity
Лекція 6. Ризик-менеджмент в event-менеджменті
Data retention summary
Get the mobile app