Завдання 10

? Письмові завдання

1.   Наведіть аргументи щодо підтримки зазначеної думки або спростуйте і  наведіть аргументи проти:

«Сьогодні спеціальні івенти стають дедалі ефективнішим засобом комунікації. В умовах скептичного і часом недовірливого ставлення до реклами спеціальний івент є саме тим інструментом, який здатний викликати в учасника яскравий емоційний відгук, залучити його в те, що відбувається, і в такий спосіб створити позитивне враження і думку про бренд. Впливаючи на емоційну сферу, спеціальна подія створює міцні зв’язки між учасником заходу та його організатором».

 

2.   Порівняйте інструментарії резонансного та соціологічного методів дослідження ефективності еvent -заходу.

 

Резонансний метод за основні показники приймає індекс цитування (кількісний показник) і коефіцієнт співвідношення позитивних і негативних публікацій (якісний показник). При цьому кількість повідомлень у ЗМІ після проведеного спеціального івенту не повинно бути єдиним засобом оцінки ефективності. Тоді за точку відліку може бути взятий ступінь популярності компанії/бренда і думка цільової аудиторії до і після події.

Соціологічний метод пов’язаний з вимірами думки цільової аудиторії до початку події і після її закінчення. Його перевагою є те, що він дозволяє укладати в числові рамки такі нераціональні показники, як лояльність до марки і ставлення до бренда. Але його недолік полягає в суб’єктивній оцінці отриманих даних

 

3.   Підготуйте план вимірювання показників оцінки проведеного еvent -заходу.

З метою оцінки проведеного івент-заходу можна також здійснити вимірювання показників:

ü кількість учасників (загальне і за категоріями) — у даному випадку доцільно створити портрет учасника події;

ü активність учасників;

ü думка учасників події;

ü ефективність публікацій у ЗМІ (вимірювання кількості медіа-каналів, які повідомляють про подію);

ü задоволеність учасників;

ü фінансові показники.

 

 

? Завдання для самостійної роботи

Опрацювання теоретичного матеріалу: 

·         Зоріна О.І. Ефективність використання методів івент-маркетингу підприємствами транспорту. Ефективна економіка. № 5. 2014

URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3027

 

·        Пічик К. В. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. 1. (1). С. 145–148. URL: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813