Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

            • archive

            • Організація ПР-кампанії

            • Рекламні та PR-стратегії в бізнесовій сфері (Бара...

            • Аналітико-синтетичне опрацювання документної інфор...

            • Антикризові комунікації в інфомаційній діяльності

            • Атестаційний екзамен спеціальність: 029 "Інформац...

            • Вибіркові дисципліни 029 Інформаційна, бібліотечна...

            • Візуалізація даних

            • Вступ до спеціальності "інформаційна, бібліотечна ...

            • Вступ до спеціальності. Інформаційно-комунікаційна...

            • Галузева реклама і ПР. Літературна проблематика (І...

            • Глобальні телемережі новин у світовому інформаційн...

            • Event-менеджмент в ПР-діяльності

              • Généralités

              • Змістовий модуль 1.Еvent-менеджмент в PR-діяльност...

              • Змістовий модуль 2. Підготовчий етап (pre-event) ...

              • Змістовий модуль 3. Організація та проведення заходів

                • FichierЛекція 5. Організація та проведення заходів

                • FichierПрактичне заняття №7. Планування еvent-заходу в PR...

                • DevoirЗавдання 7

                • FichierПрактичне заняття №8 Організаційні елементи еven...

                • DevoirЗавдання 8

                • FichierПрактичне заняття №9 Паспорт та сценарій заходу

                • FichierСловник сценарної термінології

                • DevoirЗавдання 9

                • FichierПрактичне заняття №10. Оцінка ефективності івенту

                • DevoirЗавдання 10

              • Змістовий модуль 4. Ризик-менеджмент event-менедж...

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Event-менеджмент в ПР-діяльності

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...
  6. Event-менеджмент в ПР-діяльності
  7. Змістовий модуль 3. Організація та проведення заходів
  8. Завдання 10

Завдання 10

Conditions d’achèvement
Ouvert le : mardi 14 mars 2023, 00:00
À rendre : dimanche 21 mars 2027, 00:00

? Письмові завдання

1.   Наведіть аргументи щодо підтримки зазначеної думки або спростуйте і  наведіть аргументи проти:

«Сьогодні спеціальні івенти стають дедалі ефективнішим засобом комунікації. В умовах скептичного і часом недовірливого ставлення до реклами спеціальний івент є саме тим інструментом, який здатний викликати в учасника яскравий емоційний відгук, залучити його в те, що відбувається, і в такий спосіб створити позитивне враження і думку про бренд. Впливаючи на емоційну сферу, спеціальна подія створює міцні зв’язки між учасником заходу та його організатором».

 

2.   Порівняйте інструментарії резонансного та соціологічного методів дослідження ефективності еvent -заходу.

 

Резонансний метод за основні показники приймає індекс цитування (кількісний показник) і коефіцієнт співвідношення позитивних і негативних публікацій (якісний показник). При цьому кількість повідомлень у ЗМІ після проведеного спеціального івенту не повинно бути єдиним засобом оцінки ефективності. Тоді за точку відліку може бути взятий ступінь популярності компанії/бренда і думка цільової аудиторії до і після події.

Соціологічний метод пов’язаний з вимірами думки цільової аудиторії до початку події і після її закінчення. Його перевагою є те, що він дозволяє укладати в числові рамки такі нераціональні показники, як лояльність до марки і ставлення до бренда. Але його недолік полягає в суб’єктивній оцінці отриманих даних

 

3.   Підготуйте план вимірювання показників оцінки проведеного еvent -заходу.

З метою оцінки проведеного івент-заходу можна також здійснити вимірювання показників:

ü кількість учасників (загальне і за категоріями) — у даному випадку доцільно створити портрет учасника події;

ü активність учасників;

ü думка учасників події;

ü ефективність публікацій у ЗМІ (вимірювання кількості медіа-каналів, які повідомляють про подію);

ü задоволеність учасників;

ü фінансові показники.

 

 

? Завдання для самостійної роботи

Опрацювання теоретичного матеріалу: 

·         Зоріна О.І. Ефективність використання методів івент-маркетингу підприємствами транспорту. Ефективна економіка. № 5. 2014

URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3027

 

·        Пічик К. В. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. 1. (1). С. 145–148. URL: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813


Activité précédente
Практичне заняття №10. Оцінка ефективності івенту
Activité suivante
Лекція 6. Ризик-менеджмент в event-менеджменті
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile