Виконані завдання до теми 7 (04.04.24)

Завдання 1. Оберіть радіостанцію, яка працює у вашому регіоні, та визначте, з яким інтервалом у час з 6.00 до 9.00, з 9.00 до 16.00, після 16.00 транслюється на ній в ефірі реклама. Проаналізуйте, які види реклами є на цій радіостанції, яка тривалість рекламних блоків, яка кількість рекламних спотів звучить у блоці. Поясніть, які види спотів використовують в ефірі (пряма реклама, діалог, драматизація, музична реклама; самореклама) та чому. Визначте, якими засобами в рекламі цієї радіостанції досягається емоційний контакт зі слухачами (гумор, шумові ефекти, залучені зірки екрана, варіації на відомі музичні теми, інтерв’ю, рекомендації від відомих людей, авторитетні особистості, стилізовані постійні персонажі тощо).

Завдання можна оформити у вигляді презентації.