Лабораторне заняття 1. Роль та місце реклами в ЗМІ.

План

1. Реклама в структурі сучасних ЗМІ. 

2. Гендерний аспект реклами. 

3. Вплив кризи на рекламу та її розповсюдження. 

4. Складники рекламного повідомлення: 

4.1. вербальний (заголовок, основний рекламний текст, луно-фраза, слоган), 

4.2. візуальний (зображення, логотип, графічне оформлення тексту), аудіальний (музика, звукові ефекти). 

4.3. Функціональне навантаження структурних елементів рекламного повідомлення.

Завдання на практичне виконання

1. Опрацювати матеріал за гендерними стереотипами у рекламних повідомленнях, зробити підбірку рекламних повідомлень, де відсутня стереотипізація або використані контрстереотипи (приклади брати не пізніше 2018 року)

2. Проаналізувати рекламні кампанії одного бренда з різними видами звернень за період 2015-2022 . Порівняти тематичну основу рекламістів, використовувані прийоми психологічного впливу на споживача та зазначити, як змінились візуальний та вербальні аспекти з точки зору кризового положення країни.

3. Створити креатив, відео чи ілюстрацію для будь-якого ЗМІ на тему "Гендерні аспекти реклами: сексизм як негативний чинник формування гендерних відносин в Україні".

4. Створити рекламний макет одного із видів реклами (інформативна, переконуюча, така, що нагадує, імідж-реклама, стимулююча, реклама стабільності)  на тему обєктивації, бодішеймінгу, ейджизму, ейблізму. 

Різновиди блокових типів рекламного звернення:

– тільки слоган;

– слоган + довідкові дані;

– слоган + підзаголовок + довідкові дані;

– слоган + підзаголовок + інформативна частина + довідкові дані;

– слоган + інформативна частина + довідкові дані;

– інформативна частина + довідкові дані.

5. Наведіть приклади соціальної функції реклами (поширення соціальних цінностей, формування стилю життя, стереотипів, що відображають культурно-історичні особливості соціуму). За бажанням можна створити власні макети рекламного повідомлення.

Остання зміна: Monday 13 February 2023 10:51 AM