Лабораторне заняття 6. Пресова реклама.
План
1. Основні форми і жанри газетно-журнальної реклами: каук, оголошення, повідомлення, імідж-модуль та інші.
2. Правила написання ефективного тексту.
3. Спільне та відмінне у способі організації рекламної площі, продумуванні візуально-текстових блоків, розміщенні та сприйманні рекламної інформації.
4. Загальна характеристика різновидів макетів друкованої реклами: «мондріан», «сітка», «вікно», «перенасичена текстом реклама», «рамка» (рамковий макет), «цирк» (макет «організований хаос»), макет «реклама в обріз», «шпальта», макет «аксіальне розміщення», «комікс», «алфавіт», «силует», «мультиреклама».
ЗАВДАННЯ:1. На кожен блоковий тип
рекламного звернення підібрати приклади реклами з журналу або газети (за
можливості створити власні макети). Різновиди блокових типів рекламного
звернення:
– тільки слоган;
– слоган + довідкові
дані;
– слоган + підзаголовок +
довідкові дані;
– слоган + підзаголовок +
інформативна частина + довідкові дані;
– слоган + інформативна
частина + довідкові дані;
– інформативна частина +
довідкові дані.
2. Проаналізувати 1
будь-який номер газети або журналу (українські, зарубіжні) на наявність
рекламних повідомлень різних типів, жанрів, у презентації подати фото (скріни)
реклами.
-
Для прикладу можна взяти запорізький
рекламно-інформаційний журнал «ВІП-клуб» https://vipclub.zp.ua/
-
Запорізький жіночий інтернет журнал http://journal.ladies.zp.ua/index.php/stati
-
Запорізький журнал «Мужской клуб». https://issuu.com/menclub/docs/___01_2019_____
-
Запорізький журнал «Афіша». https://afisha.zp.ua/org/zhurnal-afisha_42.html
-
Головна газета Запоріжжя «Субота плюс». https://subbota.ua/category/mnenija
3. Подати в презентації приклади різних жанрів реклами у пресі, створити 1-4 власні макети на вибір: Прайс-лист, прапорець, манжет, Каук, Оголошення, Повідомлення, Шот, «острів», «стрічка», Імідж-реклама, Постер.
4. Створити (написати) одну на вибір комбіновану форму рекламного повідомлення: Рубрикована реклама, Адветоріал, Антрефіле, Замітка, Стаття, Кореспонденція, Інтерв’ю, Репортаж.