Лабораторне заняття 2 (29.02.24)

Тема 2. Сучасний мас-медійний простір

1. Класифікація медіа. 2. Функції медіа у рекламі. 3. Характеристика сучасної медіаіндустрії  України. 4. Споживання інтернету в Україні. 5. Основні характеристики сучасних медіа комунікацій.  6. Взаємозв’язок між медіа та рекламою: учасники процесу. 7. Критерії ефективності рекламного повідомлення. 8. Критерії, що впливають на вибір каналів поширення реклами.

Завдання:  (можна подати у вигляді презентації).

1. Підібрати до українського символу "вивірка" (білка) (можна взяти й інші українські образи, наприклад, філіжанка  тощо) нудні й нецікаві фото (1 слайд) (картинки) та яскраві зображення, які будуть чіпляти погляд (1 слайд) .  Знайти вдалу (1 слайд) й не вдалу рекламу (1 слайд) із викристанням цього образу. Подати стислий аналіз + та -- (вербальна, візуальна, аудіальна складова рекламного повідомлення).  Створити креативну (асоціативну) рекламу (серію макетів) будь-якого виду із цим образом. Вказати ідею, УТП. Обгрунтуйте підбір кольорової палітри, картинки, композиції, шрифтів тощо.  Вказати канал (и) поширення рекламного повідомлення.

2. Подати приклади використання в українській, зарубіжній рекламі міфологізації,  мінімалізму, сюрреалізму, еклектики, структуралізму, модерн, символізму та інших стилів (до 10 слайдів) . На основі цих різновидів стилів створити макет (серію макетів) постерів в одному із цих стилів. Вказати ідею, УТП. Обгрунтуйте підбір кольорової палітри, картинки, композиції, шрифтів тощо.  Вказати канал (и) поширення рекламного повідомлення.

3. Взяти будь-яку тематичну картинку (фото, ілюстрацію) і створити макет будь-якого рекламного повідомленя,  зігравши на асоціаціях. Вказати ідею, УТП. Обгрунтуйте підбір кольорової палітри, картинки, композиції, шрифтів тощо.  Вказати канал (и) поширення рекламного повідомлення.

Приклад (вдалі й не вдалі) дивитися нижче у вкладках

4. Проаналізуйте два останні рекламні приклади у додаткових файлах (особливості логічного асоціативного ряду, вербальна, візуальна складові)

Виконанні завдання подаються у форматі doc/pdf, або презентації при максимальній вазі файлу 5 мб. Назва файлу "Прізвище студента  + номер (тема) завдання".