Лабораторне заняття 4. Підготовка друкованого (поліграфічного) рекламного повідомлення.
План
1. Друкована реклама: різновиди, загальна характеристика.
2. Особливості розробки та розміщення реклами у друкованих медіа.
3. Специфіка друкованої реклами. Основні рекламні форми – листівка, буклет, проспект, каталог, бродсайт, уваж та інші.
4. Оригінальні, стилізовані та комбіновані форми друкованої реклами.
5. Креатив друкованої реклами: оригінал-макет, зображення і текст, колористика. 6. Прийоми рекламування інформаційної продукції.
7. Поліграфічні особливості друкованої реклами.
8. Переваги, недоліки і пріоритети використання поліграфічної реклами.
Практичне 3. Завдання:
1. Наведіть приклади доцільності / недоцільності використання нетрадиційних носіїв друкованої реклами. Оприлюдніть власну позицію, опираючись на досягнення рекламної індустрії не тільки в Україні, а й інших країнах світу.
2. Психографіка друкованого рекламного текста (Бернадська, ст. 149-156). Проаналізувати + створити на вибір макет друкованої (поліграфічної ) реклами будь-якого формату.
3. Створити рекламну листівку, буклет, проспект, візитівку, запрошення, подарунковий сертифікат будь-якого на вибір навчального закладу (курсів, хабу, коворкінгу). Обгрунтувати всі використані композиційні елементи.
4. Розробіть комерційну, інформативну, друковану рекламу 1-го власне-наукового чи навчально-нукового видананя (монографія, підручник для ВНЗ чи школи, навчальний посібник, хрестоматія, довідник, словник – на вибір). Ваш рекламний продукт повинен містити компоненти: ілюстрації чи фото видання; заголовки та підзаголовки; основний текст (обов’язково подати інформацію про автора чи авторів); рекламний девіз (за потреби); логотип видавництва (якщо такий є); висновок-заклик; реквізити видавництва, де можна придбати видання (адреса, електронна пошта, сайт) та ін.
5. Складіть основний друкований рекламний текст для реклами товарів (послуг) чи організацій (1 – на вибір):
• мінеральна вода; • лікарський препарат; • магазин елітного одягу; • магазин дешевого взуття; • картопляні чипси; • мобільний телефон; - жіночі засоби гігієни або власний товар (послуга, організація).
6. Схарактеризуйте лексико-граматичні, графічні, стилістичні особливості 2-х текстів друкованої реклами (у газеті, журналі) чи реклами в інтернеті (текст, який аналізується, записати).
7. Дібрати та презентувати друковані рекламні тексти для аналізу мовних особливостей та редагування мовних помилок. (скриншот тексту реклами, поруч у слайді розписати помилки).