Засоби розповсюдження рекламних звернень і їх характеристика
Засоби розповсюдження рекламних звернень і їх характеристика
Вид засобів |
Цільова |
Характеристики ознак, рис, особливостей |
||
аудиторія (електорат) |
Переваги |
Недоліки |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
|
Реклама через пресу: газети |
Читачі, випадкові покупці газет |
Висока гнучкість, своєчасність, широке охоплення місцевого ринку, широке визнання |
Короткочасність існування, низька поліграфічна якість відтворення, конкуренція різних реклам у одній газеті |
|
Журнали |
Постійні читачі, Спеціалізована аудиторія читачів |
Висока географічна і демографічна селективність, вірогідність, висока якість відтворення, тривале використання, значна кількість вторинних читачів, функція подарунку |
Великий інтервал між замовленням і друкуванням реклами, наявність зайвого тиражу, висока вартість, відсутність гарантії розміщення у привабливому місці, низька частота виходу, конкуренція у середині журналу |
|
Друкована реклама, каталоги, буклети, листівки, проспекти, брошури |
Постійні і випадкові читачі, відвідувачі |
Відносна ефективність аудиторії, гнучкість, конкретність, персональний характер, повнота інформації, відсутність реклами конкурентів |
Відносно висока вартість, необхідність використання спеціалістів з графіки, журналістів, художників та інших залучених осіб |