Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

          • Кафедра видавничої справи та редагування

          • Кафедра журналістики

          • Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...

            • archive

            • Організація ПР-кампанії

            • Рекламні та PR-стратегії в бізнесовій сфері (Бара...

            • Аналітико-синтетичне опрацювання документної інфор...

            • Антикризові комунікації в інфомаційній діяльності

            • Атестаційний екзамен спеціальність: 029 "Інформац...

            • Вибіркові дисципліни 029 Інформаційна, бібліотечна...

            • Візуалізація даних

            • Вступ до спеціальності "інформаційна, бібліотечна ...

            • Вступ до спеціальності. Інформаційно-комунікаційна...

            • Галузева реклама і ПР. Літературна проблематика (І...

            • Глобальні телемережі новин у світовому інформаційн...

            • Event-менеджмент в ПР-діяльності

              • Общее

              • Змістовий модуль 1.Еvent-менеджмент в PR-діяльност...

              • Змістовий модуль 2. Підготовчий етап (pre-event) ...

              • Змістовий модуль 3. Організація та проведення заходів

                • ФайлЛекція 5. Організація та проведення заходів

                • ФайлПрактичне заняття №7. Планування еvent-заходу в PR...

                • ЗаданиеЗавдання 7

                • ФайлПрактичне заняття №8 Організаційні елементи еven...

                • ЗаданиеЗавдання 8

                • ФайлПрактичне заняття №9 Паспорт та сценарій заходу

                • ФайлСловник сценарної термінології

                • ЗаданиеЗавдання 9

                • ФайлПрактичне заняття №10. Оцінка ефективності івенту

                • ЗаданиеЗавдання 10

              • Змістовий модуль 4. Ризик-менеджмент event-менедж...

              • Підсумковий контроль

          • Практична підготовка факультету журналістики

          • Інформація, Статистика факультету Журналістики

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Event-менеджмент в ПР-діяльності

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Журналістики факультет
  5. Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної ді...
  6. Event-менеджмент в ПР-діяльності
  7. Змістовий модуль 3. Організація та проведення заходів
  8. Завдання 10

Завдання 10

Требуемые условия завершения
Открыто с: вторник, 14 марта 2023, 00:00
Срок сдачи: воскресенье, 21 марта 2027, 00:00

? Письмові завдання

1.   Наведіть аргументи щодо підтримки зазначеної думки або спростуйте і  наведіть аргументи проти:

«Сьогодні спеціальні івенти стають дедалі ефективнішим засобом комунікації. В умовах скептичного і часом недовірливого ставлення до реклами спеціальний івент є саме тим інструментом, який здатний викликати в учасника яскравий емоційний відгук, залучити його в те, що відбувається, і в такий спосіб створити позитивне враження і думку про бренд. Впливаючи на емоційну сферу, спеціальна подія створює міцні зв’язки між учасником заходу та його організатором».

 

2.   Порівняйте інструментарії резонансного та соціологічного методів дослідження ефективності еvent -заходу.

 

Резонансний метод за основні показники приймає індекс цитування (кількісний показник) і коефіцієнт співвідношення позитивних і негативних публікацій (якісний показник). При цьому кількість повідомлень у ЗМІ після проведеного спеціального івенту не повинно бути єдиним засобом оцінки ефективності. Тоді за точку відліку може бути взятий ступінь популярності компанії/бренда і думка цільової аудиторії до і після події.

Соціологічний метод пов’язаний з вимірами думки цільової аудиторії до початку події і після її закінчення. Його перевагою є те, що він дозволяє укладати в числові рамки такі нераціональні показники, як лояльність до марки і ставлення до бренда. Але його недолік полягає в суб’єктивній оцінці отриманих даних

 

3.   Підготуйте план вимірювання показників оцінки проведеного еvent -заходу.

З метою оцінки проведеного івент-заходу можна також здійснити вимірювання показників:

ü кількість учасників (загальне і за категоріями) — у даному випадку доцільно створити портрет учасника події;

ü активність учасників;

ü думка учасників події;

ü ефективність публікацій у ЗМІ (вимірювання кількості медіа-каналів, які повідомляють про подію);

ü задоволеність учасників;

ü фінансові показники.

 

 

? Завдання для самостійної роботи

Опрацювання теоретичного матеріалу: 

·         Зоріна О.І. Ефективність використання методів івент-маркетингу підприємствами транспорту. Ефективна економіка. № 5. 2014

URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3027

 

·        Пічик К. В. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. 1. (1). С. 145–148. URL: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124813


Предыдущий акт. элемент
Практичне заняття №10. Оцінка ефективності івенту
Следующий акт. элемент
Лекція 6. Ризик-менеджмент в event-менеджменті
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение