Критерії оцінювання

  1. Розподіл балів, які отримують студенти

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

При викладанні курсу використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Великий практикум з аналітичної хімії» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.

 

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів за 1 захід

Усього балів

1

Виконання лабораторної роботи та її захист

Терміни виконання – тиждень після лабораторної роботи

6

3

18

2

Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 1

(Проводиться в письмовому вигляді)

1

0-12

12

3

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб 1. Час 30 хвилин)

1

0-9

9

4

Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 2

(Проводиться в письмовому вигляді)

1

0-12

12

5

Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 2 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб 1. Час 30 хвилин)

1

0-9

9

6

Підсумковий

контроль - екзамен

Індивідуальне завдання

1

15

40

Залікове випробування в усній формі за білетами (проводиться під час сесії)

25

Усього

15

 

100

 

Поточний контроль передбачає проведення лабораторних занять в аудиторії та оцінювання їх виконання. Лабораторне заняття складається з двох частин: перша частина – теоретична, передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач, виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу; друга частина – експериментальна, включає виконання лабораторної роботи і оформлення звіту з неї. Лабораторні роботи містять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми розділу. Лабораторна робота має бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну. Оцінка за лабораторне заняття складається наступним чином: 1 бал – за виконання домашньої самостійної роботи; 1 бал – за володіння теоретичними основами експериментальної роботи; 1 бал – за виконання лабораторної роботи, її оформлення та захист. Можна отримати в кожному розділі 0-9 балів за результатами навчальної діяльності під час лабораторних занять.

Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLЕ. Можна отримати в кожному розділі 0-9 балів.

Підсумковий контроль складається з індивідуального завдання та проведення залікового випробування в усній формі за білетами, що включають 3 питання: 1-е і 2-е питання – теоретичні з розділу аналітичної хімії, 3-е питання – перевірки практичних умінь застосування знань з аналітичної хімії.

Результати виконання студентом індивідуального завдання оцінюються за наступною шкалою:

Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього хіміка.

Основна частина (1-8 балів): повнота розкриття питання (1-2 бали); опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1-3 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-3 бали).

Висновки (1 бал): уміння формулювати власне ставлення до проблеми, робити аргументовані висновки.

Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).

Підготовка комп’ютерної презентації (1-4 бали): уміння користуватися Інтернет ресурсом (1 бал); підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень (1 бал); слайд-шоу (близько 15 слайдів) (1-2 бали).

Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом за кожним пунктом. Виконання індивідуального завдання оцінюється 0-15 балів.

До складання заліку допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.



Last modified: Wednesday, 15 November 2017, 11:37 AM