Критерії оцінювання
- Розподіл балів, які отримують студенти
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
При викладанні курсу використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Великий практикум з аналітичної хімії» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.
|
Вид контрольного заходу |
Кількість контрольних заходів |
Кількість балів за 1 захід |
Усього балів |
|
1 |
Виконання лабораторної роботи та її захист Терміни виконання – тиждень після лабораторної роботи |
6 |
3 |
18 |
|
2 |
Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 1 (Проводиться в письмовому вигляді) |
1 |
0-12 |
12 |
|
3 |
Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб 1. Час 30 хвилин) |
1 |
0-9 |
9 |
|
4 |
Контрольна робота за результатами вивчення матеріалу Розділу 2 (Проводиться в письмовому вигляді) |
1 |
0-12 |
12 |
|
5 |
Самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 2 у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%. Кількість спроб 1. Час 30 хвилин) |
1 |
0-9 |
9 |
|
6 |
Підсумковий контроль - екзамен |
Індивідуальне завдання |
1 |
15 |
40 |
Залікове випробування в усній формі за білетами (проводиться під час сесії) |
25 |
||||
Усього |
15 |
|
100 |
Поточний контроль передбачає проведення лабораторних занять в аудиторії та оцінювання їх виконання. Лабораторне заняття складається з двох частин: перша частина – теоретична, передбачає перевірку володіння студентами теоретичними положеннями та застосування їх під час виконання практичних завдань і розв’язання задач, виявлення ступеня засвоєння теоретичного матеріалу; друга частина – експериментальна, включає виконання лабораторної роботи і оформлення звіту з неї. Лабораторні роботи містять в собі індивідуальні (лабораторні або практичні) завдання з кожної теми розділу. Лабораторна робота має бути оформлена у лабораторному журналі та здана викладачеві до встановленого планом терміну. Оцінка за лабораторне заняття складається наступним чином: 1 бал – за виконання домашньої самостійної роботи; 1 бал – за володіння теоретичними основами експериментальної роботи; 1 бал – за виконання лабораторної роботи, її оформлення та захист. Можна отримати в кожному розділі 0-9 балів за результатами навчальної діяльності під час лабораторних занять.
Після вивчення тем з кожного розділу студенти самостійно проходять контрольне тестування в електронному вигляді в системі MOODLЕ. Можна отримати в кожному розділі 0-9 балів.
Підсумковий контроль складається з індивідуального завдання та проведення залікового випробування в усній формі за білетами, що включають 3 питання: 1-е і 2-е питання – теоретичні з розділу аналітичної хімії, 3-е питання – перевірки практичних умінь застосування знань з аналітичної хімії.
Результати виконання студентом індивідуального завдання оцінюються за наступною шкалою:
Вступ (1 бал): формулювання необхідності зазначених знань для професійного становлення майбутнього хіміка.
Основна частина (1-8 балів): повнота розкриття питання (1-2 бали); опрацювання сучасних наукових інформаційних джерел (1-3 бали); цілісність, систематичність, логічна послідовність викладу (1-3 бали).
Висновки (1 бал): уміння формулювати власне ставлення до проблеми, робити аргументовані висновки.
Акуратність оформлення письмової роботи (1 бал).
Підготовка комп’ютерної презентації (1-4 бали): уміння користуватися Інтернет ресурсом (1 бал); підбір і логічне розміщення графічних і фотозображень (1 бал); слайд-шоу (близько 15 слайдів) (1-2 бали).
Загальна оцінка визначається як сума балів, отриманих студентом за кожним пунктом. Виконання індивідуального завдання оцінюється 0-15 балів.
До складання заліку допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.