Критерії оцінювання

При викладанні курсу використовується поточний і підсумковий контроль навчальних досягнень студентів. Контроль і оцінювання навчальної діяльності з дисципліни «Механізми органічних реакцій» здійснюється за 100-бальною шкалою. Співвідношення між поточним і підсумковим контролем у загальній оцінці навчальної діяльності студента з дисципліни становить 60:40.

 

Таблиця − Види контролю і система накопичення балів

 

 

Вид контрольного заходу

Кількість контрольних заходів

Кількість балів
за 1 захід

Усього балів

1

2

3

4

5

1

Виконання лабораторної роботи та її захист. Терміни виконання –
тиждень після
лабораторної роботи

6

0-5

30

2

Самостійне проходження
тестів за матеріалом
Розділу 1, Розділу 2
у системі електронного забезпечення навчання ЗНУ (за умови виконання тестів не менше ніж на 85%.
Кількість спроб: 2. Час обмежено)

2

0-3

6

3

Контрольна робота
за результатами вивчення матеріалу
Розділу 1, Розділу 2

(Проводиться в письмовому вигляді)

2

0-12

24

4

Підсумковий

контроль − залік

Індивідуальне

практичне завдання

1

0-20

40

Залікове випробування
в усній формі за питаннями
(проводиться до сесії)

1

0-20

Усього

12

 

100

Поточний контроль передбачає самостійне проходження тестів за матеріалом Розділу 1, Розділу 2 – 0-3 балів, захист лабораторної роботи 0-5 балів та написання контрольних робіт за результатами вивчення матеріалу Розділу 1, Розділу 2 – 0-12 балів. Підсумковий контроль включає проведення заліку в усній формі за питаннями; тривалість заліку 2 академічні години. До складання заліку допускаються студенти, які набрали мінімально 35 балів з 60 можливих.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS

За шкалою

   університету

За національною шкалою

                   Залік

A

90 – 100 (відмінно)

ЗЗараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Zuletzt geändert: Monday, 18. December 2017, 13:25