Лабораторне заняття 4. Підготовка друкованого (поліграфічного) рекламного повідомлення.

План

1. Друкована реклама: різновиди, загальна характеристика. 

2. Особливості розробки та розміщення реклами у друкованих медіа. 

3. Специфіка друкованої реклами. Основні рекламні форми – листівка, буклет, проспект, каталог, бродсайт, уваж та інші. 

4. Оригінальні, стилізовані та комбіновані форми друкованої реклами. 

5. Креатив друкованої реклами: оригінал-макет, зображення і текст, колористика. 6. Прийоми рекламування інформаційної продукції. 

7. Поліграфічні особливості друкованої реклами. 

8Переваги, недоліки і пріоритети використання поліграфічної реклами.

Практичне 3Завдання:

1. Наведіть приклади  доцільності / недоцільності використання нетрадиційних носіїв друкованої реклами. Оприлюдніть власну позицію, опираючись на досягнення рекламної індустрії не тільки в Україні, а й інших країнах світу.

 2. Психографіка друкованого рекламного текста (Бернадська, ст. 149-156). Проаналізувати + створити на вибір макет друкованої (поліграфічної ) реклами будь-якого формату.

3. Створити рекламну листівку, буклет, проспект, візитівку, запрошення, подарунковий сертифікат  будь-якого на вибір навчального закладу (курсів, хабу, коворкінгу). Обгрунтувати всі використані композиційні елементи.

4. Розробіть комерційну, інформативну, друковану рекламу 1-го власне-наукового чи навчально-нукового видананя (монографія, підручник для ВНЗ чи школи, навчальний посібник, хрестоматія, довідник, словник – на вибір). Ваш рекламний продукт повинен містити компоненти: ілюстрації чи фото видання; заголовки та підзаголовки; основний текст (обов’язково подати інформацію про автора чи авторів); рекламний девіз (за потреби); логотип видавництва (якщо такий є); висновок-заклик; реквізити видавництва, де можна придбати видання (адреса, електронна пошта, сайт) та ін.

5. Складіть основний друкований рекламний текст для реклами товарів (послуг) чи організацій (1 – на вибір):

• мінеральна вода;  • лікарський препарат;  • магазин елітного одягу;  • магазин дешевого взуття;  • картопляні чипси;  • мобільний телефон; - жіночі засоби гігієни   або власний товар (послуга, організація).

6. Схарактеризуйте лексико-граматичні, графічні, стилістичні особливості 2-х текстів друкованої реклами (у газеті, журналі) чи реклами в інтернеті (текст, який аналізується, записати).

7. Дібрати та презентувати  друковані рекламні тексти для аналізу мовних особливостей та редагування мовних помилок. (скриншот тексту реклами, поруч у слайді розписати помилки). 





Última modificación: Monday, 6 de March de 2023, 11:56